Sporočilo obrazne mimike

Test: Chevrolet Aveo 1.4 LT

Pri Chevroletu oziroma pri njegovem matičnem koncernu so že nekajkrat poskrbeli za zmedo s poimenovanjem modelov. Morda se še kdo spomni, da je bila znamka Chevrolet nekoč Daewoo, da se je model Aveo nekoč imenoval Kalos in tako naprej. A ker o zgodovini ne kaže pretirano razglabljati, je boljši pogled v prihodnost, v katero se Aveo pelje z novim obrazom in še nekaj izboljšavami, ki niso le rezultat lepotne kirurgije. Z novo dvodelno masko hladilnika in Chevroletovo pentljo vmes Aveo nakazuje smernice bodočega hišnega oblikovanja, predvsem pa je videti bolj mladostno privlačen od svojega predhodnika.

Tudi v notranjosti je kar precej svežine, saj je armaturna plošča modernejša in merilniki prijaznejši do voznikovih oči. Za popestritev črne monotonosti poskrbijo vložki z vzorcem aluminija, ki so seveda plastični ponaredki, za boljše razpoloženje med vožnjo povprečen radijski sprejemnik in za udobje solidno odmerjena sprednja sedeža z rahlo pomanjkljivim bočnim oprijemom. Zadaj je prostor po volji manj zahtevnim potnikom, prtljažnik pa sprejme 212 litrov prtljage, kar je v tem razredu solidno povprečje.

Štirivaljni 1,4-litrski bencinski motor na papirju obeta več, kot zmore v realnosti. Okroglih sto konjskih moči se sliši lepo, a le do takrat, ko se motor znajde v višjih vrtljajih in postane njegov hrup nadležen. Ker svoj najboljši izkoristek dosega v višjem območju vrtenja, ga je treba precej priganjati, to pa se seveda pozna tudi pri porabi goriva. In tudi ročica petstopenjskega menjalnika bi se lahko bolj z veseljem vdajala voznikovim gibom, da bi bilo med prestavljanjem več zabave. Podvozje ob prenovi ni doživelo večjih sprememb, kar dokazujejo precej pomanjkljivi odzivi volanskega mehanizma na cestne grbine, precej nagibanja karoserije v ovinkih in ne ravno vzorno držanje smeri; ob tem pa gre pohvala učinkovitim zavoram.

Končna ocena se tako lahko giblje le v območju povprečja; za kaj več Aveu manjka naprednejša tehnologija in še nekaj zrelosti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1399 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/101 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.465 EUR

Uvoznik: General Motors, SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Avtomobilizem / četrtek, 30. junij 2011 / 07:00

Vrnitev z veliko vprašaji

Test: Suzuki Alto 1.0 Comfort

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / nedelja, 16. oktober 2011 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Zadnje čase imam precej nenavadne sanje. Prav gotovo mi nekaj sporočajo, vendar jih ne znam razvozlati, pa še ponavljajo se. Sanjam, da moram pogledati neko stvar, ne spomnim se kaj, mislim,...

Zanimivosti / nedelja, 16. oktober 2011 / 07:00

Razstava ročnih del

Bled - Pokrajinska zveza društev upokojencev Gorenjske je v soboto in nedeljo pripravila v stavbi Triglavskega narodnega parka na Bledu razstavo ročnih del, s katero je želela pr...

Zanimivosti / nedelja, 16. oktober 2011 / 07:00

Hribarjev spominski dan

Cerklje - Unesco klub Cerklje, ki letos praznuje peto obletnico delovanja in ga vodi Daniela Močnik, je dneve evropske kulturne dediščine zaznamoval v soboto, 1. oktobra,...

Bohinj / nedelja, 16. oktober 2011 / 07:00

Slovesnost ob obletnici zbora aktivistov

Bohinjska Bistrica - V Bohinju so prejšnjo soboto praznovali 67. obletnico zbora aktivistov Osvobodilne fronte jeseniškega okrožja. S slovesnostjo so se spomnili zb...

Šenčur / nedelja, 16. oktober 2011 / 07:00

Nove cene za zemljišča ob cestah

Šenčur - Občinski svet občine Šenčur je na zadnji seji potrdil novo cenitev zemljišč ob občinskih cestah. Občina je namreč naročila izvedensko cenitev zemljišč, ki so potrebna za...