Ohranjanje telesne kondicije

Test: Citroën C4 Coupe VTS THP 150

Citroën je v reliju za svetovno prvenstvo v zadnjih letih dosegel že skoraj vse in še nič ne kaže, da bi mu lahko tekmeci spodnesli prestol. Delček športnega utripa prenašajo tudi v serijske avtomobile, predvsem v kupejeveko izvedbo modela C4. Ob rahli oblikovni in bolj občutni tehnični osvežitvi je C4 coupe nedvomno najbolj atraktivno oblikovan model te francoske avtomobilske hiše, a glede športnosti je treba ostati na realnih tleh, saj je rdeče obarvani športnik, ki ga vozi neprekosljivi Sebastian Loeb, povsem nekaj drugega.

C4 je sicer z zadnjim osvežilnim paketom dobil tudi nekaj zunanjih sprememb, ki ga predvsem spredaj naredijo bolj agresivnega; največ zaslug ima velika reža za dovod svežega zraka v motorni prostor, manj opazne so spremembe žarometov in zadnjih luči. Podoba trivratnega avtomobila je sicer atraktivna, a za vsakdanjo uporabo manj priročna; to velja predvsem za široka bočna vrata, ki so v napoto na ozkih parkiriščih ali za vstop v zadnji del potniške kabine, ki zahteva kar nekaj gimnastične spretnosti.

Zunanja ekstravaganca se pri tem avtomobilu nadaljuje tudi v notranjosti. C4 je bil prvi, ki je dobil volanski obroč s fiksno sredico, in tako je ostalo tudi po osvežitvi. Drugačnosti se je treba enostavno navaditi, čeprav se je težko sprijazniti predvsem z množico volanskih stikal za upravljanje radia, tempomata in potovalnega računalnika.

Največja in hkrati tudi najbolj pozitivna novost je novi 1,6-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije dovolj moči in navora za dinamično vožnjo. Pogonski stroj so Francozi razvijali skupaj z bavarskim BMW-jem, žal pa v tem partnerstvu niso zasnovali tudi menjalnika. Ta je šeststopenjski, a prepočasen in premalo natančen za motorno energijo in adrenalinske vozniške želje. Podvozje je čvrsto, tako kot se za športni avtomobil spodobi, k dokaj grobemu požiranju cestnih grbin pa pripomorejo tudi velika platišča z nizkopresečnimi gumami. V seštevku vsega pa C4 coupe VTS ostaja dokaj samosvoj in rahlo športno začinjen avtomobil, ki lahko navduši predvsem mlade po srcu in stasu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,8/ 5,3/ 6,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.490 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kamnik / nedelja, 27. november 2022 / 16:31

Dan Rudolfa Maistra v Kamniku

Državni praznik dan Rudolfa Maistra so počastili tudi v njegovem rojstnem mestu.

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / petek, 2. april 2021 / 13:00

Vlažna novica

Na predlog strokovne skupine ministrstva za zdravje za zajezitev epidemije je vlada včeraj pozno zvečer sklenila, da zaustavitve javnega življenja ne bo vsaj do konca prvomajskih praznikov...

Nasveti / petek, 2. april 2021 / 13:07

Kraljica slovenskih praznikov

Na mizi se v veliki stekleni vazi bohotijo mačice in spomladanske vejice, iz katerih lahkotno bingljajo pisani prhi. Na okenski polici so se kar naenkrat pojavili rumeni piščančki in keram...

Gorenjska / petek, 2. april 2021 / 12:54

V Kranju cepljenih skoraj štirinajst tisoč ljudi

Včeraj so v državi potrdili 1169 novih okužb s koronavirusom, delež pozitivnih izvidov je bil 21,8-odstoten. Na velikonočni ponedeljek množičnega testiranja s hitrimi testi v Kranju ne bo, so sporočil...

Gospodarstvo / petek, 2. april 2021 / 10:19

Plačevanje med velikonočnimi prazniki

Kranj – Danes, na veliki petek, in v ponedeljek, na velikonočni ponedeljek, ko je sicer tudi pri nas praznični dan, evropski plačilni sistem Target2 ne bo posloval, zato tudi domači klirinški plači...

Škofja Loka / petek, 2. april 2021 / 10:18

Kongresa ni, gostijo statuo

V jubilejnem letu Škofjeloškega pasijona bi morala Škofja Loka gostiti kongres evropskega združenja pasijonskih krajev in mest Europassion, a je zaradi epidemije odpadel. Sprejeli pa so simbol združen...