Ohranjanje telesne kondicije

Test: Citroën C4 Coupe VTS THP 150

Citroën je v reliju za svetovno prvenstvo v zadnjih letih dosegel že skoraj vse in še nič ne kaže, da bi mu lahko tekmeci spodnesli prestol. Delček športnega utripa prenašajo tudi v serijske avtomobile, predvsem v kupejeveko izvedbo modela C4. Ob rahli oblikovni in bolj občutni tehnični osvežitvi je C4 coupe nedvomno najbolj atraktivno oblikovan model te francoske avtomobilske hiše, a glede športnosti je treba ostati na realnih tleh, saj je rdeče obarvani športnik, ki ga vozi neprekosljivi Sebastian Loeb, povsem nekaj drugega.

C4 je sicer z zadnjim osvežilnim paketom dobil tudi nekaj zunanjih sprememb, ki ga predvsem spredaj naredijo bolj agresivnega; največ zaslug ima velika reža za dovod svežega zraka v motorni prostor, manj opazne so spremembe žarometov in zadnjih luči. Podoba trivratnega avtomobila je sicer atraktivna, a za vsakdanjo uporabo manj priročna; to velja predvsem za široka bočna vrata, ki so v napoto na ozkih parkiriščih ali za vstop v zadnji del potniške kabine, ki zahteva kar nekaj gimnastične spretnosti.

Zunanja ekstravaganca se pri tem avtomobilu nadaljuje tudi v notranjosti. C4 je bil prvi, ki je dobil volanski obroč s fiksno sredico, in tako je ostalo tudi po osvežitvi. Drugačnosti se je treba enostavno navaditi, čeprav se je težko sprijazniti predvsem z množico volanskih stikal za upravljanje radia, tempomata in potovalnega računalnika.

Največja in hkrati tudi najbolj pozitivna novost je novi 1,6-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije dovolj moči in navora za dinamično vožnjo. Pogonski stroj so Francozi razvijali skupaj z bavarskim BMW-jem, žal pa v tem partnerstvu niso zasnovali tudi menjalnika. Ta je šeststopenjski, a prepočasen in premalo natančen za motorno energijo in adrenalinske vozniške želje. Podvozje je čvrsto, tako kot se za športni avtomobil spodobi, k dokaj grobemu požiranju cestnih grbin pa pripomorejo tudi velika platišča z nizkopresečnimi gumami. V seštevku vsega pa C4 coupe VTS ostaja dokaj samosvoj in rahlo športno začinjen avtomobil, ki lahko navduši predvsem mlade po srcu in stasu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,8/ 5,3/ 6,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.490 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Avtomobilizem / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Najcenejši avtomobil zamuja zaradi protestov

Po pisanju britanskega časnika Guardian bo indijska Tata Motors preselila proizvodnjo najcenejšega avtomobila na svetu iz nove tovarne v zvezni državi Zahodna Bengalija, če se bodo nadaljevali na...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 13. oktober 2008 / 07:00

S kuhalnico do olimpijske medalje

Na pobudo Janeza Lenčka so slovenski vojaški kuharji svoje znanje začeli predstavljati tudi svetu. Pred dvema letoma so na svetovnem prvenstvu osvojili srebro, sedaj se odpravljajo na olimpijado v Nem...

GG Plus / ponedeljek, 13. oktober 2008 / 07:00

Tudi slepi uživajo v lepotah

Petra Možina si je za diplomsko nalogo na oddelku za krajinarsko arhitekturo pri Biotehniški fakulteti izbrala ureditev parka pred Starološkim gradom ter vodilno pot za slepe in slabovidne v Škofji Lo...

GG Plus / ponedeljek, 13. oktober 2008 / 07:00

Učiteljski poklic je privilegij

Mirjana Pretnar, upokojena profesorica defektologije, je prejela državno nagrado za življenjsko delo na področju šolanja otrok s posebnimi potrebami.

GG Plus / ponedeljek, 13. oktober 2008 / 07:00

Nenavadna podražitev elektrike

Elektro Gorenjska se je reševanja prenizkih cen električne energije za gospodinjstva lotil na nenavaden način - odslej bodo zaračunavali stroške vodenja računa in kaznovali potratne uporabnike.

Kronika / ponedeljek, 13. oktober 2008 / 07:00

Planincu na skalah spodrsnilo

V ponedeljek dopoldne se je na pobočju Košute oziroma pod Košutnikovim turnom smrtno ponesrečil 26-letni planinec iz Dobove.