Ohranjanje telesne kondicije

Test: Citroën C4 Coupe VTS THP 150

Citroën je v reliju za svetovno prvenstvo v zadnjih letih dosegel že skoraj vse in še nič ne kaže, da bi mu lahko tekmeci spodnesli prestol. Delček športnega utripa prenašajo tudi v serijske avtomobile, predvsem v kupejeveko izvedbo modela C4. Ob rahli oblikovni in bolj občutni tehnični osvežitvi je C4 coupe nedvomno najbolj atraktivno oblikovan model te francoske avtomobilske hiše, a glede športnosti je treba ostati na realnih tleh, saj je rdeče obarvani športnik, ki ga vozi neprekosljivi Sebastian Loeb, povsem nekaj drugega.

C4 je sicer z zadnjim osvežilnim paketom dobil tudi nekaj zunanjih sprememb, ki ga predvsem spredaj naredijo bolj agresivnega; največ zaslug ima velika reža za dovod svežega zraka v motorni prostor, manj opazne so spremembe žarometov in zadnjih luči. Podoba trivratnega avtomobila je sicer atraktivna, a za vsakdanjo uporabo manj priročna; to velja predvsem za široka bočna vrata, ki so v napoto na ozkih parkiriščih ali za vstop v zadnji del potniške kabine, ki zahteva kar nekaj gimnastične spretnosti.

Zunanja ekstravaganca se pri tem avtomobilu nadaljuje tudi v notranjosti. C4 je bil prvi, ki je dobil volanski obroč s fiksno sredico, in tako je ostalo tudi po osvežitvi. Drugačnosti se je treba enostavno navaditi, čeprav se je težko sprijazniti predvsem z množico volanskih stikal za upravljanje radia, tempomata in potovalnega računalnika.

Največja in hkrati tudi najbolj pozitivna novost je novi 1,6-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije dovolj moči in navora za dinamično vožnjo. Pogonski stroj so Francozi razvijali skupaj z bavarskim BMW-jem, žal pa v tem partnerstvu niso zasnovali tudi menjalnika. Ta je šeststopenjski, a prepočasen in premalo natančen za motorno energijo in adrenalinske vozniške želje. Podvozje je čvrsto, tako kot se za športni avtomobil spodobi, k dokaj grobemu požiranju cestnih grbin pa pripomorejo tudi velika platišča z nizkopresečnimi gumami. V seštevku vsega pa C4 coupe VTS ostaja dokaj samosvoj in rahlo športno začinjen avtomobil, ki lahko navduši predvsem mlade po srcu in stasu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,8/ 5,3/ 6,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.490 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / četrtek, 26. november 2015 / 11:26

Tretja dimenzija Severne Koreje

V Galeriji Stolpa Škrlovec so v petek odprli razstavo 3D-fotografij Matjaža Tančiča z naslovom 3DPRK.

Objavljeno na isti dan


Železniki / sreda, 23. april 2014 / 15:38

Sto milijonov sesalnih enot

Letošnje leto je v Domelu spet jubilejno. Praznujejo namreč štiridesetletnico izdelovanja sesalnih enot in izdelavo 100-milijontega kosa, ki je iz njihove proizvodnje prišel prav v teh dneh. Dobro zgo...

Radovljica / sreda, 23. april 2014 / 15:13

Študentje učijo, kako reševati življenja

Radovljica – Tina Šmid, študentka tretjega letnika medicine, doma iz Srednje Dobrave, se je pridružila skupini študentov medicine, ki s predavanji skušajo spodbuditi k večji odzivnosti pri pomoči l...

Kronika / sreda, 23. april 2014 / 14:46

Planinec zdrsa ni preživel

Storžič – Na poti na Storžič je danes zjutraj zdrsnil planinec, padec pa je bil zanj usoden. Po podatkih Policijske uprave Kranj je planincu zdrsnilo med vzponom po severni steni na predel...

Slovenija / sreda, 23. april 2014 / 14:18

Koroška kultura v Ljubljani

Društvo Slovensko-avstrijskega prijateljstva bo s pomočjo nekaterih slovenskih in avstrijskih ustanov ta teden organiziralo tradicionalne, tokrat že 12. Koroške kulturne dneve v Ljubljani....

GG Plus / sreda, 23. april 2014 / 14:15

Rastline

»Ljudje se večinoma še premalo zavedamo znanstveno dokazanega dejstva, da je pretežni del živega sveta v celoti odvisen od rastlin in da predvsem te omogočajo obstoj biološke raznovrstnost...