Ohranjanje telesne kondicije

Test: Citroën C4 Coupe VTS THP 150

Citroën je v reliju za svetovno prvenstvo v zadnjih letih dosegel že skoraj vse in še nič ne kaže, da bi mu lahko tekmeci spodnesli prestol. Delček športnega utripa prenašajo tudi v serijske avtomobile, predvsem v kupejeveko izvedbo modela C4. Ob rahli oblikovni in bolj občutni tehnični osvežitvi je C4 coupe nedvomno najbolj atraktivno oblikovan model te francoske avtomobilske hiše, a glede športnosti je treba ostati na realnih tleh, saj je rdeče obarvani športnik, ki ga vozi neprekosljivi Sebastian Loeb, povsem nekaj drugega.

C4 je sicer z zadnjim osvežilnim paketom dobil tudi nekaj zunanjih sprememb, ki ga predvsem spredaj naredijo bolj agresivnega; največ zaslug ima velika reža za dovod svežega zraka v motorni prostor, manj opazne so spremembe žarometov in zadnjih luči. Podoba trivratnega avtomobila je sicer atraktivna, a za vsakdanjo uporabo manj priročna; to velja predvsem za široka bočna vrata, ki so v napoto na ozkih parkiriščih ali za vstop v zadnji del potniške kabine, ki zahteva kar nekaj gimnastične spretnosti.

Zunanja ekstravaganca se pri tem avtomobilu nadaljuje tudi v notranjosti. C4 je bil prvi, ki je dobil volanski obroč s fiksno sredico, in tako je ostalo tudi po osvežitvi. Drugačnosti se je treba enostavno navaditi, čeprav se je težko sprijazniti predvsem z množico volanskih stikal za upravljanje radia, tempomata in potovalnega računalnika.

Največja in hkrati tudi najbolj pozitivna novost je novi 1,6-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije dovolj moči in navora za dinamično vožnjo. Pogonski stroj so Francozi razvijali skupaj z bavarskim BMW-jem, žal pa v tem partnerstvu niso zasnovali tudi menjalnika. Ta je šeststopenjski, a prepočasen in premalo natančen za motorno energijo in adrenalinske vozniške želje. Podvozje je čvrsto, tako kot se za športni avtomobil spodobi, k dokaj grobemu požiranju cestnih grbin pa pripomorejo tudi velika platišča z nizkopresečnimi gumami. V seštevku vsega pa C4 coupe VTS ostaja dokaj samosvoj in rahlo športno začinjen avtomobil, ki lahko navduši predvsem mlade po srcu in stasu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,8/ 5,3/ 6,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.490 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / sreda, 11. januar 2017 / 15:09

Pesmi domačih krajev

Križe – Priznana mezzosopranistka Manca Izmajlova in violinist, komponist in glasbeni producent Benjamin Izmajlov sta po osmih letih pripravila nov glasbeni projekt Pesmi mojih krajev. Petkov konce...

Objavljeno na isti dan


Bled / petek, 24. avgust 2007 / 07:00

Bled potrebuje obe obvoznici

Stranka SLS je na Bledu pripravila okroglo mizo z ministroma Janezom Božičem in Janezom Podobnikom ter poslancem državnega zbora Mihaelom Prevcem o blejski obvoznici. Množičen odziv Blejcev.

Železniki / petek, 24. avgust 2007 / 07:00

V šolo v Selcih ne bo več teklo

Na telovadnici podružnične šole v Selcih v teh dneh prekrivajo streho, ki je dolga leta prepuščala vodo. Ravnatelj Franc Rant: "Občina Železniki bo morala bistveno več vlagati v šolske stavbe."

GG Plus / petek, 24. avgust 2007 / 07:00

Ležal boš 35 dni? Ti nisi normalen!

Medvoščan Grega Lunar je sodeloval v projektu Bed rest Valdoltra 2007. Bil je eden izmed desetih merjencev, katerih edina naloga je bila ležati celih 35 dni, dan in noč. Vstal je 3. avgusta.

Gospodarstvo / petek, 24. avgust 2007 / 07:00

Največ škode je na koruzi

Petkovo neurje s točo je na širšem območju od Kranja proti Šenčurju in Preddvoru povzročilo največ škode na koruzi. Na najbolj prizadetih območjih bo manjši pridelek, težje pa bo tudi spravilo.

Gospodarstvo / petek, 24. avgust 2007 / 07:00

Brez kupca za Grad Podvin

Zavarovalnici Triglav, ki je maja objavila vabilo k dajanju ponudb, ni uspelo prodati Hotela Grad Podvin.