Jesen je lahko tudi drugačna

Test: Subaru Outback 2.0 D

Japonski Subaru, ki je najbolj znan po svojem štirikolesnem pogonu, vse bolj leze pod kožo evropskemu okusu. To vsekakor dokazuje tudi lani novi turbodizelski motor, prvi z boksersko zasnovo, ki so ga najprej vgradili v skoraj kultni hišni kombi Outback. Outback je s 4,73 metra skupne dolžine in zaradi velikih koles ter dvignjenosti od tal videti precej gromozanski, vendar nič napadalen in agresiven. In čeprav avtomobil ni več v najbolj svežih letih, bi zunanjosti težko očitali, da ni dovolj atraktivna, čeprav je po drugi strani res, da sta Outback in njegov nekoliko manj vpadljivi sorodnik Legacy najstarejša modela v Subarujevi hiši. Outback spada v kategorijo kombijev srednjega razreda, čeprav se nekoliko spogleduje tudi s športnimi terenci. Kljub temu je treba za volan sesti precej nizko in tudi občutek utesnjenosti je za tako velik avtomobil dokaj izrazit. Pri zasnovi voznikovega delovnega prostora so se Subarujevi oblikovalci precej potrudili z grafiko merilnikov, razporeditvijo stikal in osvetlitvijo, žal pa v tem avtomobilu zaman pričakujemo sodobne komunikacijske sisteme, kot je na primer brezžična naprava za telefoniranje. Upoštevaje kombijevsko karoserijo je prtljažnik v razrednem povprečju, sprejme 459 litrov, vanj pa je s podiranjem zadnje klopi mogoče naložiti tudi večje kose tovora. Pri Subaruju so s prvim bokserskim turbodizlom opravili šele prvo razvojno stopnjo, kljub temu je treba priznati, da so glavnino dobre prakse uspeli ujeti že v prvem poskusu. Motor teče gladko in skoraj ni čutiti tresljajev, je nekoliko značilno zaletav, outbacka pa poganja brez posebnih težav. Porabo plinskega olja je sicer težko ukrotiti pod 7,5 litra, vendar je treba upoštevati, da se pogonska sila ves čas prenaša na vsa štiri kolesa in da ta avtomobil suvereno obvladuje tudi bolj drseče vozne podlage in tudi nekaj centimetrov blata ali snega. Vsekakor za ta avtomobil velja, da ustreza družinskim in hkrati poslovnim namenom; s sodobnim dizelskim pogonskim strojem je kljub letom pridobil pribitek dodane vrednosti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 200 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,1/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 35.880 EUR

Uvoznik: Interservice, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / četrtek, 17. maj 2007 / 07:00

Kranjčanka predstavlja

Benetton ženska je vedno enaka, a vendar vsakič drugačna Bojana Kladnik je poslovodja poslovalnice v Kranju, ki ponuja znamko United colors of Benetton. Ponudba njihov...

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / ponedeljek, 9. april 2012 / 07:00

Nadaljnje sodelovanje s pobratenimi mesti

Škofja Loka - Župan občine Škofja Loka Miha Ješe se je sestal s koordinatorji, ki jih je imenoval za stike s pobratenimi mesti. Anton Peršin je odgovoren za sodelov...

Zanimivosti / ponedeljek, 9. april 2012 / 07:00

Zmagovalke tekmovanja Mladi za turizem

Radovljica - Dijakinje Srednje gostinsko turistične šole iz Radovljice Ana Lapanja, Elma Sadić in Manuela Mitrić, ki so pod mentorstvom profesorice Gabrijele Jošt

Zanimivosti / ponedeljek, 9. april 2012 / 07:00

Rovtarji še na zadnje letošnje tekmovanje

Škofja Loka - Društvo Rovtarji, ki se ukvarja s smučanjem po starem, vabi še na zadnje letošnje tekmovanje, preden postavijo svoje starodobne smuči in opremo v kot. V ponedeljek,...

Zanimivosti / ponedeljek, 9. april 2012 / 07:00

Jabolčnik v sodobni preobleki

Na Kmetiji Matic iz Hotavelj so predstavili svojo novo pijačo za trg, sadno vino, s katerim opozarjajo na tradicijo pitja jabolčnika v Poljanski dolini.

Gorenjska / ponedeljek, 9. april 2012 / 07:00

V spomin: Franjo Kreačič (1930 - 2012)

V 82. letu starosti se je v marcu 2012 od gora, krvavških smučišč in prijateljev za vedno poslovil Franjo Kreačič, dolgoletni direktor smučišča RTC Krvavec. Smučišče je začel postavljati že v let...