Inteligenca ni enaka majhnosti
Toyota vstopa v razred najmanjših avtomobilov z manj kot tri metre dolgim štirisedežnikom iQ.
Recesija, spremenjene navade in običaji, drugačne potrebe in želje, aktiven življenjski slog in še kaj drugega so zaznamovali razvoj novega najmanjšega avtomobila japonske Toyote. Malčka so v skladu z inovativno zasnovo poimenovali iQ. Večji del razvojnih aktivnosti je bil opravljen v Toyotinem oblikovalskem centru na jugu Fracije, dokončno podobo pa so izpilili v deželi vzhajajočega sonca. Z dolžino 2,98 metra je iQ eden najmanjših avtomobilov s štirimi sedeži. V potniški kabini je tudi v širino precej prostora, zlasti na sprednjih dveh sedežih, medtem ko sta potnika zadaj precej utesnjena. Prtljažnik z osnovnimi 32 litri je silno skromen in zadošča le za kakšno manjšo torbico, pri podrti zadnji klopi gre vanj 236 litrov prtljage. Kdor misli, da s tem malčkom ne bo vozil štirih potnikov, si lahko omisli izvedbo s samo dvema sedežema. Pred voznikovimi očmi je preprosto zasnovana armaturna plošča, varnost pa je kljub majhnim zunanjim meram na visoki ravni, saj potnike lahko ščiti do devet zračnih varnostnih vreč, poleg tega pa še kopica asistenčnih sistemov.
Pogonu sta sprav namenjena 1,0-litrski bencinski trivaljnik s 50 kilovati (68 KM) in 1,4-litrski dizelski štirivaljnik s 66 kilovati (90 KM). Kmalu se bo pridružil še novi 1,3-litrski bencinski motor s 74 kilovati (100 KM). Pri osnovnem bencinskem motorju se moč na prednji kolesi prenaša s pomočjo petstopenjskega, pri obeh močnejših pa preko šeststopenjskega ročnega menjalnika. Slednjega je ob doplačilu mogoče zamenjati tudi s samodejnim. Oprema je pri iQ razdeljena v tri nivoje, najcenejša izvedba z dvema sedežema stane 13.180, s štirimi pa 13.450 evrov.