Kriza in cesta oklestili obisk
V kampu Šobec vstopajo v novo sezono optimistično in z novim direktorjem kampa.
Lesce – »Dobra volja je najboljša,« je bil slogan letošnje skupščine Turističnega društva Lesce, z 2699 člani največjega društva v Lescah, ki je lani praznovalo pol stoletja obstoja. Slogan ni bil izbran naključno, je na prireditvi preteklo soboto poudaril predsednik Zlatko Kavčič, saj je prav odločnost, veselje do dela ter pozitivna energija tisto, kar lahko društvo kljub kriznim časom vodi na nadaljnji poti razvoja in uspeha.
Z lanskimi rezultati ne moremo biti zadovoljni, je na skupščini kritično ocenil Kavčič. Obisk kampa Šobec je namreč upadel za šest odstotkov, čeprav so načrtovali 12-odstotno povečanje števila nočitev in je še junija kazalo, da bodo načrte brez težav uresničili. A nemški gostje, ki so v kampu tradicionalno med najštevilnejšimi, so zaradi prvih najav krize že začeli ostajati doma. Poletje je bilo za sonca željne goste prekislo, potem pa »se je zgodilo odprtje avtoceste« in reka turistov je zdrvela mimo zgornje Gorenjske brez pogleda na te kraje.
A načrti in napovedi za letošnje leto kljub temu niso pesimistični. V društvu pričakujejo, da bodo imeli v kampu vsaj tak obisk kot lani, ko so zabeležili 19 tisoč gostov in osemdeset tisoč nočitev. Pod vodstvom novega direktorja Saša Gašperina, ki je prav v teh dneh nasledil Rada Urevca, se bodo lotili nekaj investicij, ki bodo povečale privlačnost kampa. Tako nameravajo zgraditi nove sanitarije, zamenjati streho recepcije, v sklopu projekta Mivka začeti urejanje čiščenja odpadnih voda in plinifikacijo. Od države in občine pa pričakujejo, da bosta uredili lokalne ceste in predvsem poskrbeli za turistično informacijsko signalizacijo, ki bo vsaj delček reke turistov, ki predvsem poleti zdrvi skozi Gorenjsko, usmerila tudi v Lesce.