Na kratko
Chery: Kitajski avtomobilski proizvajalec Chery Automobile skuša navezati tesnejše stike z nekaterimi evropskimi avtomobilskimi proizvajalci, med katerimi je tudi Volvo. Viri blizu Cheryja navajajo, da naj bi bili Kitajci zainteresirani za prevzem švedskega avtomobilskega proizvajalca, ki je sicer del koncerna Ford. Chery naj bi prav letos naredil večji strateški premik, za prevzem Volva pa naj bi bili sposobni plačati tudi zelo visoko ceno.
Mitsubishi: Japonski avtomobilski proizvajalec je odpovedal udeležbo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ki bo septembra. Kot pojasnjujejo pri Mitsubishiju, so tako odločitev sprejeli zaradi poslovnih in finančnih izzivov, ki jih čakajo; prav tako so se odpovedali sodelovanju na avtomobilskem salonu v Leipzigu, razstavljali pa bodo v začetku prihodnjega meseca v Ženevi.
Renault: V času, ko je kreditna kriza v polnem razmahu, je posojilo v višini treh milijard evrov, ki ga je odobrila francoska država, še posebej dobrodošlo, ocenjujejo pri Renaultu. Skupaj s prizadevanjem celotnega podjetja bo to posojilo Renaultu omogočilo, da se krizi zoperstavi in predvsem, da lahko financira svoje strateške projekte v Franciji in razvoj ekoloških vozil, torej vozil z nizkim izpustom CO2 oz. brez izpusta CO2. Francoska avtomobilska skupina je sicer lansko poslovno leto končala s 599 milijoni evrov dobička, kar je precej manj kot predlani.
Citroën: Francoska avtomobilska znamka je začela z obsežno prenovo svoje celostne podobe, ki je niso spreminjali celih 25 let. Spremembe bodo vidne pri vseh simbolih, od logotipov na novih avtomobilih, do drugačne podobe prodajno servisnih centrov, ki jih je po vsem svetu kar okoli osem tisoč. Pooblaščeni prodajalci in serviserji imajo za spremembe na objektih pet let časa, nekaj denarja za investicije bo primaknil tudi Citroën. Proizvajalec je hkrati najavil tudi novo serijo avtomobilov z oznako DS; prvi bo prihodnje leto DS3, ki bo nadomestil sedanji C2, sledila bosta še DS4 in DS5.
BMW: Na območju Slovenije je vzpostavljena nova storitev za kupce motornih koles BMW Motorrad Sovenija. Gre za mobilni servis, ki nudi različne vrste pomoči v primeru okvare na lokaciji. V večini primerov lahko strokovnjaki BMW Motorrad pomagajo že preko telefona. Če pa je potrebna pomoč na lokaciji, takoj pošljejo servisno vozilo BMW Servicemobil oziroma organizirajo pomoč za posamezni primer okvare ob sodelovanju izbranih strokovnih podjetij. Lastniki motornih koles, kupljenih pri pooblaščenih prodajalcih in registriranih po 1. januarju 2009, imajo kot prvi ali vsak naslednji lastnik, od prve registracije dalje dve leti pravico do mobilnih storitev.