Selitev razveselila stranke
V Upravni enoti Kranj so te dni pripravili zaključno poročilo o delu v minulem letu.
Kranj – Posebno jih veseli dejstvo, da so stranke njihovo delo ocenile nad povprečjem slovenskih upravnih enot. K temu je zagotovo pripomogla selitev pretežnega dela oddelkov za upravne notranje zadeve in sprejemne pisarne v pritličje stavbe občine, kjer so hkrati odprli tudi dve jutranji okenci, ki sta za stranke odprti že od 7. ure dalje. Spomladi naj bi v stavbo Slovenski trg 1 preselili tudi prostore Izpitnega centra Kranj in tako zaokrožili izvajanje vseh storitev na eni lokaciji. Kot pravi načelnica Olga Jambrek, so na področju denacionalizacije od 1549 zadev pravnomočno rešili kar 98,06 odstotka vseh, v reševanju jih ostaja le še 28. Upravna enota Kranj, ki pokriva šest občin (MO Kranj, Naklo, Preddvor, Jezersko, Šenčur in Cerklje na Gorenjskem), je število zaposlenih lani zmanjšala s sto na 96, skupaj pa so rešili kar 25.948 upravnih postopkov, od tega večino (99,4) v zakonitem roku.