Novi stari obrazi
Portal 24ur.com je praznoval deseti rojstni dan, Žiga Colja se vrača na male ekrane, Gorazda Slaka pa so februarja zamenjali z Brankom Čakarmišem.
Žiga Coljo in njegovo avtomobilistično oddajo smo gledali na Televiziji Slovenija, potem lani na TV3, letos pa s 15. februarjem prihaja na Kanal A. Njegov Avtosteron bo na sporedu ob 18.15. Žiga nastopa tako v vlogi producenta kot voditelja, le da ima tokrat v svoji družbi samo eno dekle - voditeljico Uršo Mrak. Tudi tokrat oddaje ne bosta vodila v studiu. Žiga se je odločil za dirkališče. To smo sicer že nekje videli, vendar je bil materni jezik voditelja angleščina. Pustimo se presenetiti …
Na Pro Plusu so s februarjem na funkcijo programskega direktorja imenovali Branka Čakarmiša, ki bo skrbel za televizijske in internetne programe podjetja. Funkcijo je prevzel od Gorazda Slaka, ki bo še naprej opravljal funkcijo izvršnega direktorja na CME-jevi TV Markiza na Slovaškem.
Branko Čakarmiš se je Pro Plusu pridružil že na začetku ustanovitve podjetja (1995) in funkcijo programskega direktorja opravljal vse do marca 2003. Potem pa je delo nadaljeval kot direktor družbe Planet 9 in kasneje kot generalni direktor hrvaške Nova TV in Športkluba. Vrnil se je januarja 2007 kot svetovalec za internetne in 'video-on-demand' vsebine. Znotraj oddelka Pop OnLine je tako v zadnjih dveh letih z vodenjem vsebinske platforme uspešno postavil spletne portale za druge CME-jeve televizijske postaje, na slovenski trg pa so Poptv-jevci samo v zadnjem letu poleg 24ur.com lansirali kar pet specializiranih spletnih portalov.
In ravno 24ur.com je 10. februarja praznovala desetletnico delovanja v ljubljanskem Sputniku, kjer so kljub dokaj zgodnjemu začetku – že okoli pete ure popoldan, najbolj vztrajni v dobri družbi, ob izbrani glasbi, pijači in jedači, klepetali do poznih ur. Nekaj besede sta imela Slon in Sadež, glasbeno muziciranje so prepustili saksofonu Lovra Ravbarja in kitari Janija Modra, brez rojstnodnevne torte pa tovrstna praznovanja pač ne doživijo vrhunca.
»Pred desetimi leti, ko smo začenjali s 24ur.com, je bilo v uredništvu manj kot deset novinarjev, naši viri pa so bili, v primerjavi z današnjimi, dokaj omejeni. Novice smo večinoma povzemali po tiskovnih agencijah. Kmalu smo ekipo razširili. Največjo spremembo pa smo doživeli z začetkom objavljanja video vsebin. Takrat so se namreč novinarji morali naučiti snemanja in montiranja video prispevkov. Menimo namreč, da je smisel spletnega novinarstva ravno v tem, da vsi počnemo vse. Naše vodilo je ažurnost, ažurni pa smo lahko samo, če zna vsak posameznik funkcionirati kar se da samostojno,« pravi urednica desetletnika med spletnimi portali Barbara Repovž.