Tretjič najbolj odločno
Toyota Avensis naj bi v novi, tretji generaciji, dobila, kar ji je manjkalo.
Pri japonski Toyoti so prepričani, da so z dosedanjima dvema generacijama modela Avensis dosegli zastavljene cilje, v celoti pa naj bi pod kožo zahtevnim evropskim kupcem zlezla limuzina in kombi tretje generacije. Všečnost evropskim kupcem je očitno najbolj posvečen cilj, ki so mu podredili tudi razvoj. Ta je pretežno potekal na evropskih tleh, proizvodnja bo tako kot doslej potekala v Toyotini tovarni v Veliki Britaniji, še bolj zanimivo pa je, da ima večina sestavnih delov evropsko poreklo. Obe karoserijski izvedbi imata enak sprednji del, kot je v navadi, so spremembe za zadnjim parom vrat. Medtem ko ima limuzina položno zadnje steklo, je kombi zadaj ukrojen tako, da združuje sodobno obliko in prostoren prtljažni prostor. Obe karoserijski izvedbi sta skoraj enakih mer kot pri prejšnjih modelih, limuzina meri v dolžno slabih 4,70 metra, kombi je sedem centimetrov daljši, 509 litrov prtljage gre v limuzinski, 543 v kombijevski prtljažnik, ki ga je mogoče povečati na 1609 litrov. Bolj uglajeno deluje notranjost s popolnoma novo arhitekturo in lepšo ter posledično bolj funkcionalno armaturno ploščo. Pri motorjih je mogoče izbirati od 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika (97 kW/132 KM), do 1,8-litrskega (108 kW/147 KM) in najmočnejšega 2,0-litrskega (112 kW/152 KM). Turbodizelski del začenja 2,0-litrski motor (93 kW126 KM), oba močnejša imata 2,2 litra gibne prostornine in različno moč (110 kW/150 KM in 130 kW/177 KM. Oba močnejša bencinska motorja sta na voljo tudi z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, pri najmočnejšem turbodizlu je ena od možnosti tudi nova šeststopenjska avtomatika. Cene na slovenskem trgu se začenjajo pri 20.800 evrih.