Spletna stran Gorenjskega glasa vedno bolj brana
Spletna stran www.gorenjskiglas.si obstaja dobro leto in pol. Letos je prvič sodelovala v raziskavi obiskanosti spletnih strani, obetavni rezultati so bili objavljeni pred nekaj dnevi.
Projekt Merjenje obiskanosti spletnih strani – MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in raziskovalne hiše Aragon, ki jo izvaja. Prejšnji teden so objavili podatke iz raziskave, ki je potekala jeseni 2008, natančneje od 29. septembra do 26. oktobra. V raziskavi je sodelovalo 114 spletnih strani, med katerimi jih večina obstaja že dalj časa in so v raziskavi že sodelovale, nekaj pa je novincev, ki v raziskavi sodelujejo prvič. Mednje se uvršča tudi spletna stran Gorenjskega glasa.
Rezultati raziskave MOSS predstavljajo doseg posamezne spletne strani oziroma koliko različnih ljudi je v obdobju meritve obiskalo spletno stran. Dosegi so izmerjeni z avtomatsko meritvijo in korigirani na podlagi rezultatov iz telefonskih anket. Najvišji doseg so izmerili spletni strani 24.ur, sledijo ji najdi.si, Siol.net, rtvslo.si, bolha.com itd. Gorenjski glas se je z dosegom 27.827 oziroma 2,2 odstotka rednih uporabnikov interneta – v Sloveniji je v populaciji od 10 do 75 let 65 odstotkov rednih uporabnikov – uvrstil na 72. mesto. Relativno visok, kar 14,8-odstoten, je delež uporabnikov, ki so do naše spletne strani dostopali z IP številk, ki so locirane v tujini.
Predstavljeni rezultati za novo ustanovljeno spletno mesto, ki še ni sodelovalo v raziskavi in zato še nima primerljivih rezultatov iz prejšnjih raziskav in ki je predvsem regionalno orientirano, kakor naša spletna stran, so zelo obetavni. Kažejo na to, da vedno več Slovencev, tudi po svetu, redno spremlja Gorenjski glas na internetu. Več podatkov o MOSS najdete na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice.