Davška cesta spet odprta - odgovor
V Gorenjskem glasu je bil 21. novembra 2008 objavljen članek Ane Hartman Davška cesta spet odprta. (Zaprta je bila štiri dni.)V članku navajate, da se je betonski oporni zid zrušil po krivdi lastnika male elektrarne zaradi postavitve lesenih pragov brez soglasja upravljavca, kar naj bi povzročilo vrtinčenje vode in zrušenje opornega zidu. Ta ugotovitev ne zdrži nobene resne strokovne presoje.
Kot koncesionarji smo postavili pragove točno tam, kot so bili pred poplavo 18. septembra 2007, kar je določil upravljavec PUH (podjetje za urejanje hudournikov). Še danes so zabite železne traverze, ki jih je postavil PUH. Pragovi so postavljeni zato, da se struga ne poglablja in se onemogoči spodjedanje brežin. Zadnja poplava je poglobila strugo od enega do dveh metrov, tako da so betonski oporni zidovi močno spodkopani (nekje tudi do sredine ceste).
Večkrat sem osebno opozoril odgovorne, naj betonski zid podbetonirajo. Na najbolj kritičnem mestu so domači vzdrževalci preko intervencije z naše strani in Cestnega podjetja Kranj kvalitetno sanirali zidove, na drugih odsekih pa žal še ne. Zaradi razmočenega terena in težko natovorjenih kamionov se je to pač moralo zgoditi. Ga. Nina Rangus, zadolžena za odnose z javnostjo pri Direkciji Republike Slovenije za ceste, odgovornost neobjektivno in nekorektno prenaša na nekoga, ki ni popolnoma nič kriv, ampak je stalno in dobronamerno opozarjal, da je betonski zid potrebno podbetonirati, sicer bo prišlo do porušenja. Prav to se je žal tudi zgodilo.
Zid je spodkopan še na dveh mestih in bi ga bilo nujno podbetonirati in postaviti pragove.
Z željo po dobrem in korektnem sodelovanju,
Jožef Demšar



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
