Sladkali so se z medom
V petek se je približno 55 tisoč otrok v slovenskih vrtcih pri zajtrku sladkalo z medom. V žirovniškem vrtcu je z malčki zajtrkoval predsednik Čebelarske zveze Slovenije Boštjan Noč.
»Med imam rada, ker je dober, sladek in zdrav. Doma ga velikokrat jemo na kruhu, najraje pa ga imam v čaju,« nam je minuli petek v žirovniškem vrtcu zaupala petletna Danaja, medtem ko se je pri zajtrku sladkala z medom. Čebelarska zveza Slovenije je namreč na ta dan drugič pripravila dobrodelno-izobraževalno akcijo 'En dan za zajtrk med slovenskih čebelarjev v naših vrtcih'. Kljub slabi letini so čebelarji vsem slovenskim vrtcem (obiskuje jih približno 55 tisoč otrok) podarili poldrugo tono medu.
»Ozaveščenost o zdravemu načinu življenja se začne že v otroštvu, zato želimo z akcijo približati med otrokom in jim vzbuditi željo po zdravem življenju, istočasno pa želimo preko otrok o koristnosti medu v vsakdanji prehrani seznaniti tudi starše. Poleg osveščenosti o zdravem načinu prehranjevanja želimo pri otrocih in njihovih starših vzbuditi skrb za čebelo in s tem za okolje,« je poudaril predsednik Čebelarske zveze Slovenije Boštjan Noč in dodal, da so z namenom, da bi se mlajše generacije bolj začele zavedati pomena čebelarstva, vsem slovenskim osnovnim šolam podarili film S čebelo do medu, med otroke v vrtcih in osnovnih šolah pa so razdelili zgibanke 'Čebelica, moja prijateljica'.
Noč se je medenega zajtrka udeležil v domačem, žirovniškem vrtcu, kjer so zajtrkovali tudi nekateri čebelarji, ravnatelj Valentin Sodja in župan Žirovnice Leopold Pogačar. K sodelovanju v akciji so namreč tudi letos povabili župane. V vrtcu pri OŠ Žirovnica so se sicer po besedah vodje Aleksandre Donoša minuli teden medu posvetili predvsem z zdravstvenega vidika: »Otroci iz lastnih izkušenj pripovedujejo, da med jejo, ko so bolni.Znano jim je, da za različne bolezni obstaja različna vrsta medu.Na sprehodih se jim sicer porodi ogromno vprašanj ob opazovanju čebelnjakov. Mlajšim otrokom čebelarstvo predstavljamo preko zgodbic, pravljic, lutk,starejši pa so že sami aktivni pri prinašanju različne literature, informacij od staršev, iskanju podatkov v otroških revijah ...«