Uglaševanje na nove čase

Test: Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance

Japonska Honda se v zadnjem času želi uvrščati med avtomobilske znamke s prestižnim predznakom, hkrati pa bolj odločno voziti ob boku evropskim, predvsem nemškim tekmecem. Prejšnja, sedma generacija Accorda je dobro začrtala pot v to smer, osma mora usmerjenost samo še nadgraditi.

Pristaši revolucionarnih sprememb bodo rekli, da se je Accord spremenil premalo, drugi, ki so verjetno v večini, bodo pritrdili Hondinim oblikovalcem, ki so se odločili za previdne kirurške posege, ki pa vseeno ne ostanejo neopaženi. Najbolj se je spremenil sprednji del, ki ga krasi odločnejša maska hladilnika z več kromiranimi letvicami, izrazita sta tudi ozka žarometa, prav tako ostane v spominu zajetnejši odbijač. Manj vznemirjenja je pri bočnih linijah in na limuzinskem zadku, ki v primerjavi s predhodnim izraža nekaj več športnosti, a je pri limuzini vseeno bolj zadržan kot pri na novo zastavljenem kombiju.

Bolj pogumno so svoje delo opravili notranji arhitekti, ki so voznikov delovni prostor v precejšnji meri povzeli po kontroverznem Civicu. To pomeni, da se mora voznik znajti med dobro preglednimi merilniki in velikim številom stikal ter digitalnim zaslonom, ki prikazuje delovanje klimatske naprave. Na prvi pogled bi lahko obveljala ocena, da gre za nekakšen red v neredu, ampak vsega skupaj se je mogoče dokaj hitro privaditi. Glede potniškega udobja ni kompromisov, prostor je dobro izkoriščen in tudi potnikom na zadnji klopi ponuja zadovoljivo vzdolžno razdaljo do naslonjal sprednjih sedežev in do stropa, udobja je seveda več, če zadaj sedita samo dva.

Prtljažnik s 460 litri prostora je povsem soliden, vsekakor pa v razrednem povprečju in v okviru pričakovanj; za tiste, ki nameravajo voziti večjo količino tovora, je seveda boljša izbira kombijevski Accord tourer.

Pri motorjih ni nobenega dvoma, da je najbolj prepričljiv 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se je izkazal že v prejšnji Accordovi generaciji. Za novega so ga nekoliko obdelali in mu s »friziranjem« povečali zmogljivost; skupaj z natančnim šeststopenjskim menjalnikom tvorita uglašen duet, treba pa je pripomniti, da zdaj ta pogonski stroj ni več tako »mehak« in tih, kot je bil ob svojem rojstvu, ampak je na račun dodatne konjenice v območju višjih vrtljajev v kabini postal rahlo moteč za ušesa voznika in potnikov.

Ker Honda Accordu pripisuje športnost, je razumljivo, da se kolesa zvesto držijo podlage, da v ovinkih ni pretiranega nagibanja in da je požiranje kratkih cestnih grbin sorazmerno mehkobno. Končni rezultat je torej zelo spodoben, za drobne popravke pa bo treba počakati vsaj do prve osvežitve. Honda želi z novim Accordom odločneje nastopati v srednjem razredu, ki mu v Evropi bolj ali manj vladajo nemški in delno francoski avtomobili. Cenovno se že giblje rahlo nad razrednim povprečjem, kar pa še zdaleč ni dovolj, da bi bilo Hondino ime zapisano na seznamu prestižnih avtomobilskih znamk.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,725, š. 1,840, v. 1,440 m, medosje 2,705 m

Prostornina prtljažnika: 460 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1487/2030 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4500

Največji navor pri v/min: 350 pri 2000

Najvišja hitrost: 212 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 9,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,6/ 5,6 l/100 km

Emisije CO2: 148 g/km

Maloprodajna cena: 28.990 EUR

Uvoznik: AC Mobil, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / nedelja, 27. november 2022 / 16:33

Sele živijo za kulturo

Z gesli Srce bije za kulturo, Vse je kultura in Kultura se začne v srcu so v nedeljo, 20. novembra, v dvorani Farnega doma v Selah počastili 120-letnico delovanja Katoliškega prosvetnega društva Pl...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 3. junij 2024 / 21:36

Knjiga o legionarju Jožetu Arihu

V Knjižnici Kranjska Gora je bila minuli četrtek predstavitev knjige dr. Uroša Koširja Na nasprotni strani, v kateri je predstavljeno življenje legionarja Jožeta Ariha (1911–1981) iz Podkorena. Kot vo...

Jesenice / ponedeljek, 3. junij 2024 / 21:34

Jeseniško poletje s štiridesetimi dogodki

Na Jesenicah pripravljajo pester program poletnih prireditev, vrhunec bodo trije brezplačni koncerti: skupin Hari Mata Hari in Crvena jabuka ter Lidije Bačić.

Razvedrilo / ponedeljek, 3. junij 2024 / 21:31

Golažijada na Trati

Pred domom Prostovoljnega gasilskega društva Trata v Škofji Loki so ponovno organizirali Golažijado. Tekmovalcem je bilo vreme naklonjeno, kuhalnice so vihtele predvsem gasilske ekipe, vseh pa je bilo...

GG Plus / ponedeljek, 3. junij 2024 / 21:28

Na pomoč priskočili Američani

Lanske poplave so povzročile precej škode tudi na infrastrukturi Triglavskega narodnega parka, zlasti v Pokljuški soteski in na Soški poti. Pri sanaciji škode je pred začetkom poletne sezone delavcem...

Kronika / ponedeljek, 3. junij 2024 / 21:24

V eksploziji plina umrl Jeseničan

V torek je v eksploziji v stanovanju na Slovenskem Javorniku umrl 74-letni domačin. Po prvih ugotovitvah policije je šlo za eksplozijo plina, vzrok zanjo pa še ni znan.