Uglaševanje na nove čase

Test: Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance

Japonska Honda se v zadnjem času želi uvrščati med avtomobilske znamke s prestižnim predznakom, hkrati pa bolj odločno voziti ob boku evropskim, predvsem nemškim tekmecem. Prejšnja, sedma generacija Accorda je dobro začrtala pot v to smer, osma mora usmerjenost samo še nadgraditi.

Pristaši revolucionarnih sprememb bodo rekli, da se je Accord spremenil premalo, drugi, ki so verjetno v večini, bodo pritrdili Hondinim oblikovalcem, ki so se odločili za previdne kirurške posege, ki pa vseeno ne ostanejo neopaženi. Najbolj se je spremenil sprednji del, ki ga krasi odločnejša maska hladilnika z več kromiranimi letvicami, izrazita sta tudi ozka žarometa, prav tako ostane v spominu zajetnejši odbijač. Manj vznemirjenja je pri bočnih linijah in na limuzinskem zadku, ki v primerjavi s predhodnim izraža nekaj več športnosti, a je pri limuzini vseeno bolj zadržan kot pri na novo zastavljenem kombiju.

Bolj pogumno so svoje delo opravili notranji arhitekti, ki so voznikov delovni prostor v precejšnji meri povzeli po kontroverznem Civicu. To pomeni, da se mora voznik znajti med dobro preglednimi merilniki in velikim številom stikal ter digitalnim zaslonom, ki prikazuje delovanje klimatske naprave. Na prvi pogled bi lahko obveljala ocena, da gre za nekakšen red v neredu, ampak vsega skupaj se je mogoče dokaj hitro privaditi. Glede potniškega udobja ni kompromisov, prostor je dobro izkoriščen in tudi potnikom na zadnji klopi ponuja zadovoljivo vzdolžno razdaljo do naslonjal sprednjih sedežev in do stropa, udobja je seveda več, če zadaj sedita samo dva.

Prtljažnik s 460 litri prostora je povsem soliden, vsekakor pa v razrednem povprečju in v okviru pričakovanj; za tiste, ki nameravajo voziti večjo količino tovora, je seveda boljša izbira kombijevski Accord tourer.

Pri motorjih ni nobenega dvoma, da je najbolj prepričljiv 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se je izkazal že v prejšnji Accordovi generaciji. Za novega so ga nekoliko obdelali in mu s »friziranjem« povečali zmogljivost; skupaj z natančnim šeststopenjskim menjalnikom tvorita uglašen duet, treba pa je pripomniti, da zdaj ta pogonski stroj ni več tako »mehak« in tih, kot je bil ob svojem rojstvu, ampak je na račun dodatne konjenice v območju višjih vrtljajev v kabini postal rahlo moteč za ušesa voznika in potnikov.

Ker Honda Accordu pripisuje športnost, je razumljivo, da se kolesa zvesto držijo podlage, da v ovinkih ni pretiranega nagibanja in da je požiranje kratkih cestnih grbin sorazmerno mehkobno. Končni rezultat je torej zelo spodoben, za drobne popravke pa bo treba počakati vsaj do prve osvežitve. Honda želi z novim Accordom odločneje nastopati v srednjem razredu, ki mu v Evropi bolj ali manj vladajo nemški in delno francoski avtomobili. Cenovno se že giblje rahlo nad razrednim povprečjem, kar pa še zdaleč ni dovolj, da bi bilo Hondino ime zapisano na seznamu prestižnih avtomobilskih znamk.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,725, š. 1,840, v. 1,440 m, medosje 2,705 m

Prostornina prtljažnika: 460 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1487/2030 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4500

Največji navor pri v/min: 350 pri 2000

Najvišja hitrost: 212 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 9,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,6/ 5,6 l/100 km

Emisije CO2: 148 g/km

Maloprodajna cena: 28.990 EUR

Uvoznik: AC Mobil, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / petek, 4. julij 2008 / 07:00

Župan Damijan Perne imel blažji srčni infarkt

Kranj - Župan Mestne občine Kranj Damijan Perne je imel v začetku tega tedna blažji srčni infarkt. Že v ponedeljek se je počutil slabo, v torek je bilo še slabše, zato je po odpr...

Objavljeno na isti dan


Šport / sreda, 13. junij 2012 / 07:00

Tekli med dvema mostovoma

Trboje - V nedeljo je Športno društvo Trboje znova organiziralo rekreativno tekaško tekmovanje - Tek dveh mostov, na katerem je nastopilo 58 tekačev in tekačic vseh starosti. V m...

Kronika / sreda, 13. junij 2012 / 07:00

Kriminal

Prijet pri vlomu Kranj - V nedeljo okoli 7.20 so policiste obvestili, da neki moški poskuša vlomiti v bencinski servis na Koroški cesti v Kranju. Možj...

Šport / sreda, 13. junij 2012 / 07:00

Karmen in Jože najhitrejša "rokovnjača"

Duplje - Kulturno turistično društvo Pod Krivo jelko in TVD Partizan Duplje sta priredila tri- in osemkilometrski Rokovnjaški tek od Dupelj do Krive jelke v Udin borštu. Na triki...

Gospodarstvo / sreda, 13. junij 2012 / 07:00

Dan odprtih vrat čebelarskih društev

Kranj - Javna svetovalna služba v čebelarstvu in čebelarska društva bodo v petek, 15. junija, pripravila prvi Dan odprtih vrat slovenskih čebelarskih društev. Z Gorenjskega se bodo...

Gospodarstvo / sreda, 13. junij 2012 / 07:00

Počasno reševanje slabih terjatev

Ljubljana - Svet Banke Slovenije ugotavlja, da je bančni sistem v Sloveniji še naprej pod pritiskom zaradi manjših možnosti pridobitve zunanjih virov financiranja, nadaljnjega na...