Uglaševanje na nove čase

Test: Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance

Japonska Honda se v zadnjem času želi uvrščati med avtomobilske znamke s prestižnim predznakom, hkrati pa bolj odločno voziti ob boku evropskim, predvsem nemškim tekmecem. Prejšnja, sedma generacija Accorda je dobro začrtala pot v to smer, osma mora usmerjenost samo še nadgraditi.

Pristaši revolucionarnih sprememb bodo rekli, da se je Accord spremenil premalo, drugi, ki so verjetno v večini, bodo pritrdili Hondinim oblikovalcem, ki so se odločili za previdne kirurške posege, ki pa vseeno ne ostanejo neopaženi. Najbolj se je spremenil sprednji del, ki ga krasi odločnejša maska hladilnika z več kromiranimi letvicami, izrazita sta tudi ozka žarometa, prav tako ostane v spominu zajetnejši odbijač. Manj vznemirjenja je pri bočnih linijah in na limuzinskem zadku, ki v primerjavi s predhodnim izraža nekaj več športnosti, a je pri limuzini vseeno bolj zadržan kot pri na novo zastavljenem kombiju.

Bolj pogumno so svoje delo opravili notranji arhitekti, ki so voznikov delovni prostor v precejšnji meri povzeli po kontroverznem Civicu. To pomeni, da se mora voznik znajti med dobro preglednimi merilniki in velikim številom stikal ter digitalnim zaslonom, ki prikazuje delovanje klimatske naprave. Na prvi pogled bi lahko obveljala ocena, da gre za nekakšen red v neredu, ampak vsega skupaj se je mogoče dokaj hitro privaditi. Glede potniškega udobja ni kompromisov, prostor je dobro izkoriščen in tudi potnikom na zadnji klopi ponuja zadovoljivo vzdolžno razdaljo do naslonjal sprednjih sedežev in do stropa, udobja je seveda več, če zadaj sedita samo dva.

Prtljažnik s 460 litri prostora je povsem soliden, vsekakor pa v razrednem povprečju in v okviru pričakovanj; za tiste, ki nameravajo voziti večjo količino tovora, je seveda boljša izbira kombijevski Accord tourer.

Pri motorjih ni nobenega dvoma, da je najbolj prepričljiv 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se je izkazal že v prejšnji Accordovi generaciji. Za novega so ga nekoliko obdelali in mu s »friziranjem« povečali zmogljivost; skupaj z natančnim šeststopenjskim menjalnikom tvorita uglašen duet, treba pa je pripomniti, da zdaj ta pogonski stroj ni več tako »mehak« in tih, kot je bil ob svojem rojstvu, ampak je na račun dodatne konjenice v območju višjih vrtljajev v kabini postal rahlo moteč za ušesa voznika in potnikov.

Ker Honda Accordu pripisuje športnost, je razumljivo, da se kolesa zvesto držijo podlage, da v ovinkih ni pretiranega nagibanja in da je požiranje kratkih cestnih grbin sorazmerno mehkobno. Končni rezultat je torej zelo spodoben, za drobne popravke pa bo treba počakati vsaj do prve osvežitve. Honda želi z novim Accordom odločneje nastopati v srednjem razredu, ki mu v Evropi bolj ali manj vladajo nemški in delno francoski avtomobili. Cenovno se že giblje rahlo nad razrednim povprečjem, kar pa še zdaleč ni dovolj, da bi bilo Hondino ime zapisano na seznamu prestižnih avtomobilskih znamk.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,725, š. 1,840, v. 1,440 m, medosje 2,705 m

Prostornina prtljažnika: 460 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1487/2030 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4500

Največji navor pri v/min: 350 pri 2000

Najvišja hitrost: 212 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 9,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,6/ 5,6 l/100 km

Emisije CO2: 148 g/km

Maloprodajna cena: 28.990 EUR

Uvoznik: AC Mobil, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / petek, 1. julij 2016 / 11:55

Big band Kranj pod Grajsko lipo

Kranj – V sklopu kar pestrih poletnih večerov Letnega gledališča Khislstein je včeraj pod Grajsko lipo nastopil Big band Kranj. V zadnjih desetih letih je po različnih občinah v Sloveniji zraslo ka...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / ponedeljek, 20. avgust 2007 / 07:00

Dobička ne bodo delili

Spodnje Gorje - Delničarji družbe Elmont Bled bodo na skupščini 28. avgusta sklepali o uporabi bilančnega dobička, o uskladitvi statuta z zakonom o gospodarskih družbah in o prod...

Gospodarstvo / ponedeljek, 20. avgust 2007 / 07:00

Za dividende in nagrado

Jesenice - Družba TBJ, Tehnični biro Jesenice, je ob koncu minulega leta imela 68.853 evrov bilančnega dobička. Uprava in nadzorni svet predlagata, da bi ga 62.594 evrov namenili...

Žiri / ponedeljek, 20. avgust 2007 / 07:00

Denar bo, a šele konec leta

Žiri - V preteklih dneh se je zaključil razpis Občine Žiri za sofinanciranje kulturnih, športnih in turističnih programov iz občinskega proračuna. Na voljo je skupno 185.000 evrov,...

Zanimivosti / ponedeljek, 20. avgust 2007 / 07:00

Moravčani razstavili zelišča

Moravče - Člani zeliščarske sekcije Društva upokojencev Moravče, ki delujejo že pet let, so sredi avgusta v svojih društvenih prostorih pripravili tretjo razstavo zdravilnih zelišč...

Nasveti / ponedeljek, 20. avgust 2007 / 07:00

Kje je smeh doma?

Ne vem, kako je z vami, ampak jaz se zelo rada smejim. Prepričana sem, da smeh pripomore k zdravju, k boljšim medsebojnim odnosom in da bi bil svet veliko lepši, če bi malce več smejali. Videti pa...