Uglaševanje na nove čase

Test: Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance

Japonska Honda se v zadnjem času želi uvrščati med avtomobilske znamke s prestižnim predznakom, hkrati pa bolj odločno voziti ob boku evropskim, predvsem nemškim tekmecem. Prejšnja, sedma generacija Accorda je dobro začrtala pot v to smer, osma mora usmerjenost samo še nadgraditi.

Pristaši revolucionarnih sprememb bodo rekli, da se je Accord spremenil premalo, drugi, ki so verjetno v večini, bodo pritrdili Hondinim oblikovalcem, ki so se odločili za previdne kirurške posege, ki pa vseeno ne ostanejo neopaženi. Najbolj se je spremenil sprednji del, ki ga krasi odločnejša maska hladilnika z več kromiranimi letvicami, izrazita sta tudi ozka žarometa, prav tako ostane v spominu zajetnejši odbijač. Manj vznemirjenja je pri bočnih linijah in na limuzinskem zadku, ki v primerjavi s predhodnim izraža nekaj več športnosti, a je pri limuzini vseeno bolj zadržan kot pri na novo zastavljenem kombiju.

Bolj pogumno so svoje delo opravili notranji arhitekti, ki so voznikov delovni prostor v precejšnji meri povzeli po kontroverznem Civicu. To pomeni, da se mora voznik znajti med dobro preglednimi merilniki in velikim številom stikal ter digitalnim zaslonom, ki prikazuje delovanje klimatske naprave. Na prvi pogled bi lahko obveljala ocena, da gre za nekakšen red v neredu, ampak vsega skupaj se je mogoče dokaj hitro privaditi. Glede potniškega udobja ni kompromisov, prostor je dobro izkoriščen in tudi potnikom na zadnji klopi ponuja zadovoljivo vzdolžno razdaljo do naslonjal sprednjih sedežev in do stropa, udobja je seveda več, če zadaj sedita samo dva.

Prtljažnik s 460 litri prostora je povsem soliden, vsekakor pa v razrednem povprečju in v okviru pričakovanj; za tiste, ki nameravajo voziti večjo količino tovora, je seveda boljša izbira kombijevski Accord tourer.

Pri motorjih ni nobenega dvoma, da je najbolj prepričljiv 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se je izkazal že v prejšnji Accordovi generaciji. Za novega so ga nekoliko obdelali in mu s »friziranjem« povečali zmogljivost; skupaj z natančnim šeststopenjskim menjalnikom tvorita uglašen duet, treba pa je pripomniti, da zdaj ta pogonski stroj ni več tako »mehak« in tih, kot je bil ob svojem rojstvu, ampak je na račun dodatne konjenice v območju višjih vrtljajev v kabini postal rahlo moteč za ušesa voznika in potnikov.

Ker Honda Accordu pripisuje športnost, je razumljivo, da se kolesa zvesto držijo podlage, da v ovinkih ni pretiranega nagibanja in da je požiranje kratkih cestnih grbin sorazmerno mehkobno. Končni rezultat je torej zelo spodoben, za drobne popravke pa bo treba počakati vsaj do prve osvežitve. Honda želi z novim Accordom odločneje nastopati v srednjem razredu, ki mu v Evropi bolj ali manj vladajo nemški in delno francoski avtomobili. Cenovno se že giblje rahlo nad razrednim povprečjem, kar pa še zdaleč ni dovolj, da bi bilo Hondino ime zapisano na seznamu prestižnih avtomobilskih znamk.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,725, š. 1,840, v. 1,440 m, medosje 2,705 m

Prostornina prtljažnika: 460 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1487/2030 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4500

Največji navor pri v/min: 350 pri 2000

Najvišja hitrost: 212 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 9,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,6/ 5,6 l/100 km

Emisije CO2: 148 g/km

Maloprodajna cena: 28.990 EUR

Uvoznik: AC Mobil, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / sobota, 17. oktober 2015 / 13:30

Zgodovina prostozidarstva na Slovenskem

»V smislu samopodobe so prostozidarji upali na obnovo harmonije in miru po svetu, in sicer s samo percepcijo univerzalizma, kozmopolitizma ter univerzalne bratske povezave. Znotraj velikih lož pa j...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 27. junij 2016 / 15:02

Ivan Kenda – človek, ki je kupil Blejsko jezero

Ivan Kenda, ki se je rodil 24. junija 1877 v Podklopci pri Bovcu, je kupil blejski grad in jezero! Denarja mu ni 'poklonila' banka, kot je sedaj v navadi. Bil je pošten. Italijanski diplom...

Zanimivosti / ponedeljek, 27. junij 2016 / 14:59

Črte na nebu

Pogled v nebo je vedno lahko zanimiv, če je le kaj na njem. Oni dan popoldne je bil pogled s Podbrezij prav tak. Koprenaste oblake so za trenutek zmotile še tri »črte«. Dve sta rezultat današnjega...

Jesenice / ponedeljek, 27. junij 2016 / 14:08

Dobrodelno prireditev obiskal tudi Luka Kovačič

Jesenice – Prejšnjo nedeljo so društva Končno nekaj dogaja, Kavarna Stara Sava, druš­tvo Up, restavracija Pastel in številni drugi na Stari Savi na Jesenicah pripravili dobrodelno prireditev, kater...

Kronika / ponedeljek, 27. junij 2016 / 14:06

Izkazali so se s pogumom

Medalje policije za hrabrost in požrtvovalnost je v Tacnu prejelo pet občanov in triindvajset policistov.

Gospodarstvo / ponedeljek, 27. junij 2016 / 14:05

Lovstvo zanima tudi srednješolce

Strahinj – Interesna dejavnost naravoslovje in lovstvo je že tretje leto zapored potekala v Biotehniškem centru (BC) Naklo in njihova ekipa dijakov se je letos v Postojni na Srednji gozdarski in le...