Pripravljen na boj
Audi prihaja v vrste prestižnih športnih terencev z novim Q5.
Po uspešnem Q7 nemški Audi v razred prestižnih športnih terencev pošilja še za številko manjši Q5, ki po samozavesti prav nič ne zaostaja za svojim velikim bratom. Z dolžino 4,63 metra se lahko kosa kar s sorodnim Volkswagnovim Tiguanom, seveda pa predvsem z modeloma, ki jih imata glavna tekmeca BMW in Mercedes-Benz, torej X3 in GLK. Spredaj je novinec ukrojen v skladu z najnovejšimi Audijevimi smernicami, torej tudi z žarometi s svetlečimi diodami, medtem ko je zadek ukrojen nekoliko kupejevsko. Novinec se ob samozavestni podobi ponaša tudi z nizkim količnikom zračnega upora (0,33).
Med tehničnimi poslasticami pa bo sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko S-Tronic, pri obeh šibkejših motorjih je serijski šeststopenjski ročni. Motorna ponudba se začenja z novim 2,0-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki deluje s pomočjo neposredne preskrbe z gorivom in turbinskega polnilnika, kar mu omogoča 155 kilovatov (211 KM) moči. Najmočnejši je 3,2-litrski prav tako turbinsko podprti bencinski šestvaljnik, ki razvije 199 kilovatov (271 KM), izbrati pa je mogoče tudi 2,0-litrski štirivaljni ali 3,0-litrski šestvaljni turbodizel s 125 oziroma 176 kilovati (170 oziroma 240 KM). Za manj zahtevne v začetku prihodnjega leta prihaja še šibkejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki zmore 103 kilovate (140 KM). Zunanjost novega Q5 je mogoče nadgraditi s kontrastnim lakiranjem, pripravljeni so še športni paket S-line, alternativni terenski paket z 19-palčnimi platišči ter dodatnimi ščitniki spredaj in zadaj, ter nov komunikacijski sistem s posodobljeno navigacijo. Cene na slovenskem trgu se pričenjajo z 42.978 evri.