Ministrski kandidat Karl Erjavec pred parlamentarnim odborom za okolje in prostor (Foto: Tina Dokl)

Kandidati prestali zaslišanja

Ta teden so se parlamentarnim odborom predstavili kandidati za ministre in dobili tudi njihovo večinsko podporo pred današnjim odločanjem v državnem zboru.

Ljubljana - Odbori državnega zbora so včeraj končali zaslišanja kandidatov za ministre, ki jih državnemu zboru v potrditev predlaga mandatar Borut Pahor. Danes bodo poslanci glasovali o celotni vladni ekipi. V sredo je pred parlamentarni odbor za okolje in prostor prišel tudi kandidat za okoljskega ministra Karl Erjavec in predstavil svoje videnje dela v resorju, ki naj bi ga vodil prihodnja štiri leta. Kot vemo, si je Erjavec v času kadrovskih usklajevanj med koalicijskimi partnericami želel vse kaj drugega kot ministrstvo za okolje, enako nezaupljive do Erjavca na čelu tega resorja so bile tudi okoljevarstvene organizacije. Sedaj pa je Erjavec sprejel izziv in v predstavitvi nakazal, da bo z vodenjem okoljskega ministrstva skušal doseči ravnovesje med varstvom okolja in gospodarskim razvojem, pri tem pa slediti tudi direktivam Evropske unije. Pravi, da bo kot minister podpiral gradnjo, ki bo zgoščena in ki se bo nadgrajevala, pri tem pa varoval najboljšo kmetijsko zemljo in se zavzemal za upoštevanje najboljših okoljskih standardov pri rabi prostora. Eden glavnih izzivov na področju okolja so podnebne spremembe, kjer naj bo cilj manjša raba energije, več obnovljivih virov energije, povečanje uporabe lesa v gradbeništvu in lesne biomase kot vira energije. Pri ukrepih za zmanjšanje trdih delcev v zraku omenja preusmeritev na zemeljski plin in omejevanje prometa, zlasti tovornega, pri osebnem pa spodbujanje večje rabe javnega potniškega prometa. Obljublja, da bo vzpostavil dialog med ministrstvom in civilnimi iniciativami ter nevladnimi organizacijami na področju varstva okolja. Ministrstvo za okolje in prostor ima širok delokrog. Kot pomembno je poudaril gradnjo zadrževalnikov, potrebnih za trajnejšo poplavno varnost in tudi za izkoriščanje te vode v kmetijstvu. Erjavec se zaveda tudi resnega problema, ki ga povsod v Sloveniji predstavlja odlaganje odpadkov. Član odbora za okolje Tomaž Tom Mencinger z Jesenic je dejal, da se bodoči minister kot bližnji sosed trikotnika Naklo–Polica–Tenetiše zagotovo zaveda teh problemov na Gorenjskem. Če bodo dosegli vrelišče, bodo ljudje namesto pred parlament prišli protestirat kar na njegovo dvorišče. Erjavec se je ob tem pošalil, da ima psa Lorda, ki ga poznamo s predvolilnih spotov, ki bi v takšnih primerih utegnil biti kar nevaren.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / ponedeljek, 21. november 2011 / 07:00

Zemljemerski stolpič

Stene Svete Ane (946 m) - Poraščen razglednik nad eno od točk Razširjene slovenske planinske poti. Delček poti bomo hodili po naravoslovni učni poti.

Objavljeno na isti dan


Kultura / torek, 14. november 2006 / 06:00

Sandijevi utrinki

V avli Zdravstvene postaje na Selu pri Žirovnici so v petek odprli razstavo Utrinki jeseniškega fotografa Sandija Novaka.

Domžale / torek, 14. november 2006 / 06:00

Zanesljiva zmaga Tonija Dragarja

Domžale - Domžalski volivci so v drugem krogu lokalnih volitev za svojega novega župana izbrali Tonija Dragarja. Dragar, ki je bil doslej poklicni podžupan doseda...

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Razigrano tekmovanje

Najbolj urejeni so na Ptuju, najlepši havajki pa sta letos Sabina Mali in Nina Stropnik. Ko je komisija slovenske superfinalistke izbora za Miss Hawaiien Tropic povprašala, kaj menijo o izboru, se je...

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Zima trka na vrata

15. november je datum, ko morajo motorna vozila imeti zimsko opremo, kazni do 100 tisočakov.

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate