Poper(ček) v nosu

Test: Mercedes-Benz C 220 CDI T Avantgarde

Pomisliti, da bi imel družinski kombi športne dodatke, je bilo pred leti skoraj bogokletno, zdaj pa kombinacija prostorske uporabnosti in športnih zmogljivosti predstavlja življenjski stil ljudi, ki znajo živeti aktivno in uživaško življenje. Ponudba tovrstnih kombijev je predvsem med prestižnimi avtomobilskimi znamkami kar obsežna, že kar takoj pa se je treba sprijazniti, da cene takšnih štirikolesnikov krepko presegajo zmogljivosti povprečno premožnih. Najmanjši kombi stuttgartske trikrake zvezde ima tudi v bolj športni izvedbi nekoliko bolj umirjen videz, čeprav skuša z masko hladilnika, ki je podobna kot pri Mercedes-Benzovih športnih kupejih, opozarjati, da je v njem tudi nekaj športne krvi, medtem ko s precejšnjo oglatostjo zadka predstavlja klasičen družinski kombi. Prtljažnik je s 485 litri zadovoljivo prostoren, še bolj pa z okroglim poldrugim kubičnim metrom pri podrti zadnji klopi; v prtljažnem dnu je uporabna zložljiva košarica, za doplačilo pa je mogoče dobiti teleskopske drogove za razmejitev prtljage. Prostora za potnike je vsaj za tiste, ki jim je dodeljeno sedenje na zadnji klopi, nekoliko utesnjen, spredaj se sedi dobro in udobno. Germansko redoljubje se za volanom vidi pri dokaj konzervativni zasnovi merilnikov, logični razporeditvi stikal in v drugih podrobnostih. Za opremo iz športnega arzenala AMG je treba kar krepko seči v žep.

Že znani 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je premalo agresiven, vendar je skupaj s petstopenjskim samodejnim menjalnikom uglajen in prijazen do ušes voznika in sopotnikov. Podvozje je čvrsto in zanesljivo, vendar to hkrati pomeni tudi dokaj grobo požiranje cestnih grbin, medtem ko se mora voznik kljub številnim elektronskim pripomočkom zavedati, da sta gnani zadnji kolesi.

Ob vsem pa je Mercedes-Benz 220 CDI T športno popopran le toliko, da ustreže nekoliko bolj dinamičnim voznikom.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2148 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 224 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.935 EUR

Uvoznik: AC Intercar, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 13. junij 2011 / 07:00

Še je čas za vračilo semena

Kranj – Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je zaradi pomorov čebel od 29. aprila dalje z odredbo prepovedalo uporabo semena koruze, ki je bilo dodelano (tretirano) s fitofar...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Teden rdečih številk

Kranj – Dogajanje minulega tedna na Ljubljanski borzi bi lahko označili kot teden rdečih številk. Slovenski borzni indeks SBI 20 se je znižal za 213 točk ali za 2,8 odstotka, in...

Avtomobilizem / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Toyota sponzor slovenskih atletov

Toyota Slovenija je z Atletsko zvezo Slovenije podpisala pogodbo o sponzorskem sodelovanju za prihodnjo sezono.

Avtomobilizem / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Štiri milijone Volvov iz Genta

V Volvovi tovarni v belgijskem Gentu so pred kratkim sestavili avtomobil z zaporedno številko štiri milijone.

Avtomobilizem / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Najcenejši avtomobil zamuja zaradi protestov

Po pisanju britanskega časnika Guardian bo indijska Tata Motors preselila proizvodnjo najcenejšega avtomobila na svetu iz nove tovarne v zvezni državi Zahodna Bengalija, če se bodo nadaljevali na...

Avtomobilizem / torek, 26. avgust 2008 / 07:00

Mazda med najhitreje rastočimi znamkami

Mazda po prvih sedmih mesecih letošnjega leta beleži nadaljevanje pozitivnega trenda rasti prodaje vozil po vsej Evropi.