Poper(ček) v nosu

Test: Mercedes-Benz C 220 CDI T Avantgarde

Pomisliti, da bi imel družinski kombi športne dodatke, je bilo pred leti skoraj bogokletno, zdaj pa kombinacija prostorske uporabnosti in športnih zmogljivosti predstavlja življenjski stil ljudi, ki znajo živeti aktivno in uživaško življenje. Ponudba tovrstnih kombijev je predvsem med prestižnimi avtomobilskimi znamkami kar obsežna, že kar takoj pa se je treba sprijazniti, da cene takšnih štirikolesnikov krepko presegajo zmogljivosti povprečno premožnih. Najmanjši kombi stuttgartske trikrake zvezde ima tudi v bolj športni izvedbi nekoliko bolj umirjen videz, čeprav skuša z masko hladilnika, ki je podobna kot pri Mercedes-Benzovih športnih kupejih, opozarjati, da je v njem tudi nekaj športne krvi, medtem ko s precejšnjo oglatostjo zadka predstavlja klasičen družinski kombi. Prtljažnik je s 485 litri zadovoljivo prostoren, še bolj pa z okroglim poldrugim kubičnim metrom pri podrti zadnji klopi; v prtljažnem dnu je uporabna zložljiva košarica, za doplačilo pa je mogoče dobiti teleskopske drogove za razmejitev prtljage. Prostora za potnike je vsaj za tiste, ki jim je dodeljeno sedenje na zadnji klopi, nekoliko utesnjen, spredaj se sedi dobro in udobno. Germansko redoljubje se za volanom vidi pri dokaj konzervativni zasnovi merilnikov, logični razporeditvi stikal in v drugih podrobnostih. Za opremo iz športnega arzenala AMG je treba kar krepko seči v žep.

Že znani 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je premalo agresiven, vendar je skupaj s petstopenjskim samodejnim menjalnikom uglajen in prijazen do ušes voznika in sopotnikov. Podvozje je čvrsto in zanesljivo, vendar to hkrati pomeni tudi dokaj grobo požiranje cestnih grbin, medtem ko se mora voznik kljub številnim elektronskim pripomočkom zavedati, da sta gnani zadnji kolesi.

Ob vsem pa je Mercedes-Benz 220 CDI T športno popopran le toliko, da ustreže nekoliko bolj dinamičnim voznikom.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2148 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 224 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.935 EUR

Uvoznik: AC Intercar, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / petek, 26. november 2010 / 07:00

Letalska nesreča za vajo

Vaja reševanja v primeru letalske nesreče je sodila v sklop rednega usposabljanja letaliških enot.

Objavljeno na isti dan


Mularija / torek, 27. november 2007 / 07:00

Otroška peresa

V nesreči nisi sam Torkovo jutro se je začelo normalno. Vstal sem, šel v šolo in niti slutil nisem, da se bo ta deževen torek sprevrgel v pravo moro. Tako močno je dež...

Avtomobilizem / torek, 27. november 2007 / 07:00

Evropska lovorika za Fiat 500

Mednarodna žirija za izbor Evropskega avta leta, ki jo sestavlja 58 novinarjev iz 22 evropskih držav, je letošnjo lovoriko naziv (Car of the Year 2008) podelila Fiatu 500. Zmagovalec je s 385 toč...

Avtomobilizem / torek, 27. november 2007 / 07:00

Vzorna urejenost zadka

Limuzinski različici novega Mercedsa razreda C se je pridružil še kombijevski T.

Avtomobilizem / torek, 27. november 2007 / 07:00

Renault Sandero iz Afrike

Renault Sandero, ki so ga razkrili septembra letos na novinarski konferenci pred odprtjem avtomobilske razstave v Frankfurtu, bodo izdelovali v Nissanovi tovarni v Južnoafriški republiki. Sandero...

Gospodarstvo / torek, 27. november 2007 / 07:00

Elektrike je škoda za ogrevanje

Tudi Elektro Gorenjska je napovedal podražitev električne energije. Zapustil jih je le en odjemalec.