Poper(ček) v nosu

Test: Mercedes-Benz C 220 CDI T Avantgarde

Pomisliti, da bi imel družinski kombi športne dodatke, je bilo pred leti skoraj bogokletno, zdaj pa kombinacija prostorske uporabnosti in športnih zmogljivosti predstavlja življenjski stil ljudi, ki znajo živeti aktivno in uživaško življenje. Ponudba tovrstnih kombijev je predvsem med prestižnimi avtomobilskimi znamkami kar obsežna, že kar takoj pa se je treba sprijazniti, da cene takšnih štirikolesnikov krepko presegajo zmogljivosti povprečno premožnih. Najmanjši kombi stuttgartske trikrake zvezde ima tudi v bolj športni izvedbi nekoliko bolj umirjen videz, čeprav skuša z masko hladilnika, ki je podobna kot pri Mercedes-Benzovih športnih kupejih, opozarjati, da je v njem tudi nekaj športne krvi, medtem ko s precejšnjo oglatostjo zadka predstavlja klasičen družinski kombi. Prtljažnik je s 485 litri zadovoljivo prostoren, še bolj pa z okroglim poldrugim kubičnim metrom pri podrti zadnji klopi; v prtljažnem dnu je uporabna zložljiva košarica, za doplačilo pa je mogoče dobiti teleskopske drogove za razmejitev prtljage. Prostora za potnike je vsaj za tiste, ki jim je dodeljeno sedenje na zadnji klopi, nekoliko utesnjen, spredaj se sedi dobro in udobno. Germansko redoljubje se za volanom vidi pri dokaj konzervativni zasnovi merilnikov, logični razporeditvi stikal in v drugih podrobnostih. Za opremo iz športnega arzenala AMG je treba kar krepko seči v žep.

Že znani 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je premalo agresiven, vendar je skupaj s petstopenjskim samodejnim menjalnikom uglajen in prijazen do ušes voznika in sopotnikov. Podvozje je čvrsto in zanesljivo, vendar to hkrati pomeni tudi dokaj grobo požiranje cestnih grbin, medtem ko se mora voznik kljub številnim elektronskim pripomočkom zavedati, da sta gnani zadnji kolesi.

Ob vsem pa je Mercedes-Benz 220 CDI T športno popopran le toliko, da ustreže nekoliko bolj dinamičnim voznikom.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2148 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 224 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.935 EUR

Uvoznik: AC Intercar, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sobota, 30. junij 2007 / 07:00

Ocvirki in pohvale

Lokal na Koroški cesti v Kranju že leta sameva. Ideja je bila, da bi bil v njem javni prostor, v katerem bi mamice lahko doj...

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / petek, 29. avgust 2014 / 17:57

Glasbeni zaključek gorenjskega poletja

Poletje se poslavlja, vendar se ravno v tem času na Gorenjskem precej dogaja. Velikokrat sicer nagaja muhasto vreme, a tudi tega smo se že malo navadili.

Šport / petek, 29. avgust 2014 / 13:50

Od avgusta v Moskvi

Domžalčan Dalibor Stevanović od avgusta igra pri ruskem prvoligašu, ekipi Torpedo Moskva. Vezni igralec, ki je pri 21-letih odšel igrat nogomet v tujino in tam ostal.

Rekreacija / petek, 29. avgust 2014 / 13:36

Janez je združil najboljše

Pilates, joga, fitnes in raztezne vaje so vadbe, ki so v zadnjih letih najpriljubljenejše tako med športnimi rekreativci kot tudi vrhunskimi športniki. Janez Šlibar je ustvaril »konglomerat« štirih va...

Bled / petek, 29. avgust 2014 / 13:27

Gorenjski gasilci v samem vrhu

Na enem najtežjih gasilskih tekmovanj Firefighter Combat Challenge so štirje gorenjski gasilci »pometli« celo s svetovno gasilsko elito. Najboljši čas je dosegel Domen Pavlič iz PGD Begunje.

Železniki / petek, 29. avgust 2014 / 13:26

Hiša je sedaj na trdnem

Pri Torkarjevih v Smolevi 5, kjer so še pred dobrega pol leta doživljali premikanje hiše in trepetali v strahu pred plazom, so sedaj zadovoljni, da je končana vsaj prva faza sanacije, ki je stabilizir...