Majhen in divji
Twingo RS je najmanjši Renaultov model v športnih barvah.
Po tako uspešnih štirikolesnih športnikih, kot so bili Renault 8 Gordini, malce mlajši 5 GT turbo in mišičasti Clio Williams, prihaja na športno sceno še najmanjši družinski član, Twingo Renault Sport. Njegova podoba izstopa zaradi izbuljenih blatnikov, večjih koles, zračnega stabilizatorja na zadku in še nekaj drugih dodatkov, lahko tudi posebnih dekorativnih nalepk. V notranjosti voznika čakajo drugačen volanski obroč in stopalke, sedeži so obšiti s posebnim oranžnim sukancem, v kabini pa je še nekaj drugih »začimb«. Športno srce je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki brez turbinskega polnilnika razvije dovolj prepričljivih 89 kilovatov (133 KM) pri 6750 vrtljajih, največji navor 160 Nm pa doseže pri 4400 vrtljajih v minuti. Twingo RS doseže najvišjo hitrost 201 kilometer na uro, z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pa rabi 8,7 sekunde. Kljub športnim voznim lastnostim pri Renaultu obljubljajo sprejemljivo povprečno porabo 7 litrov bencina na 100 kilometrov in s 165 grami CO2 na kilometer izpustov. Podvozje je trše in kot pri običajnih različicah, RS je tudi za dodatnih 11 milimetrov bolj približan k tlom, med dodatno opremo si je med drugim mogoče dokupiti poseben paket za podvozje s 17-palčnimi platišči, dodatni zračni stabilizator in panoramsko strešno okno. Tako kot vse druge različice Twinga, tudi RS nastaja v novomeškem Revozu, kjer je skupina tamkajšnjih strokovnjakov sodelovala pri uvedbi industrializacije. Sicer pa imajo v Novem mestu s športnimi modeli že nekaj izkušenj, pred nekaj leti so sestavljali tudi Clia RS. Najmanjšega Renaultovega športnika si je mogoče omisliti za 13.400 evrov.