Če ti ni kaj všeč, lahko greš
Imel sem sledečo, zelo neprijetno izkušnjo z gostilno in pizzerijo Bolero iz Naklega.S punco sva z motorjem prišla v omenjeno gostilno nekaj pojest. Bila je dokaj zasedena, a sva našla prosto mizo. Takoj ko sva se hotela usesti, je do naju pristopil natakar in nama dejal, da neki gosti čakajo na mizo že dalj časa pred najinim prihodom. Brez problema sva se odmaknila in se usedla v barski del, kjer naj bi počakala na prosto mizo. Naročila sva pijačo in natakarici naročila, naj naju obvestijo, ko bo prosta miza, da naročiva še hrano. Vmes so prišle tri punce in sedle za pravkar prosto mizo v predelu, kjer strežejo hrano. Čakal sem na natakarja, da jih opozori in naju obvesti o prosti mizi. Vendar do tega ni prišlo. Natakar je prišel do mize, pospravil mizo in sprejel naročilo brez besed. Šel sem do natakarja in zahteval pritožno knjigo in natakar me je vprašal, v čem je problem. Razložil sem mu situacijo. Jaz sem njega vikal, on je mene tikal. Arogantno mi je odgovoril, da oni ne potrebujejo pritožne knjige, ker če pogledam okoli, lahko opazim, da imajo polno. Potem mi je rekel: »Če ti kaj ni všeč, lahko kar greš!« Rekel sem mu, da s takim odnosom dolgo ne bodo imeli več polno. On pa se je samo smejal. Ljudje okoli so samo z začudenjem opazovali dogajanje. Do tedaj sem tja večkrat pripeljal poslovne partnerje na kosilo, od sedaj jih ne bom nikoli več! Problem ni v tem, da je potrebno počakati, ker se to normalno dogaja v boljših lokalih. Lahko bi priznali svojo napako in se mi skušali vsaj opravičiti, ne pa me zaničljivo odpraviti, kot da sem nič. Ko sem v obleki, so osladno prijazni, ko pa prideš malo bolj športno (motoristično) napravljen, pa popolnoma drug obraz.
Upam tudi, da bodo zgodbo objavili in bodo poslej imeli pritožno knjigo.
Gurman
(naslov v uredništvu)