Vzhajajoča zvezda
Mercedes-Benz CLC igra vlogo najmanjšega hišnega kupeja.
Nemški Mercedes-Benz je letošnje poletje začel z osvežitvami modelov od spodaj navzgor. Medtem ko sta najmanjša modela razredov A in B dobila manjše kozmetične spremembe in učinkovitejše motorje, je na cestah tudi novi CLC, najmanjši hišni kupe na osnovi limuzine razreda C, sicer pa naslednik nekdanjega modela z oznako sportscoupe.
Podoba novega športnega kupeja je usklajena z limuzino in kombijem v tem razredu. To pomeni predvsem na novo oblikovani sprednji del z novo masko hladilnika, večje in bolj razpotegnjene žaromete, nove zadnje luči in še vrsto drugih na novo oblikovanih detajlov, v notranjosti pa krepko posodobljeno armaturno ploščo.
Ob tem je spretno prikrito, da CLC tehnično temelji še na prejšnji generaciji razreda C, vendar ima tudi nove in prenovljene pogonske stroje, zaradi katerih ostaja zanimiv tudi za tiste, ki od avtomobila pričakujejo nekaj več, še zlasti, če zunanjost in notranjost oplemenitijo z doplačilnim športnim paketom.
Športnost pod motornim pokrovom dokazuje kar šest motorjev, štirje bencinski in dva turbodizelska, pri čemer sta dva bencinska šestvaljna, drugi pa so štirivaljni. Na dnu razpredelnice je bencinski štirivaljnik v različici CLC 180 kompressor (105 kW/143 KM), sledi CLC 200 kompressor (135 kW/185 KM), nato oba šestvaljnika CLC 230 (150 kW/204 KM) in CLC 350 (200 kW/272 KM), ki je hkrati tudi najmočnejši motor. Oba turbodizelska stroja imata enako 2,2-litrsko gibno prostornino, manjši je CLC 200 CDI (90 kW/122 KM) in večji ter močnejši CLC 220 CDI (110 kW/150 KM). Vsi motorji so serijsko opremljeni s šeststopenjskimi ročnimi menjalniki. Novi CLC, ki ga izdelujejo v Braziliji, je na slovenskem trgu naprodaj od izhodiščnih 28.190 evrov navzgor.