Razkrita tretja dimenzija
Volkswagen passat CC je elegantni štirivratni mešanec med limuzino in kupejem.
Passat, ena največjih Volkswagnovih uspešnic z več kot 15 milijoni prodanih primerkov, dobiva še svojo tretjo karoserijsko različico. Limuzini in kombijevskemu variantu se pridružuje Passat CC, ki na harmoničen način uteleša podobo elegantne štirivratne limuzine in športnega kupeja. Zunanjih razlik je v primerjavi z limuzino več, kot jih razodeva bežen pogled, saj se spremembe začnejo že spredaj, kjer ima CC drugačne žaromete, masko hladilnika, odbijač in pokrov motorja. Še bolj izrazito dinamična je bočna silhueta, ki se v tekočem loku preko strehe in vrat z manjšimi stekli izteka v rahlo padajoč zadek, ki je kajpak bližje kupejevski kot limuzinski podobi. V notranjosti je opaziti spremenjeno armaturno ploščo, nov komunikacijski sistem z navigacijo in telefonom in že znano germansko redoljubje. Prostora je spredaj in zadaj dovolj, zadnja klop je nekoliko pogreznjena, prtljagi je namenjenih 532 litrov prostora. Motorna paleta je mešanica dveh bencinskih in dveh dizelskih pogonskih strojev. Začenja jo 1,8-litrski bencinski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom, ki razvije 118 kilovatov (160 KM) in je dobro kos svoji nalogi. Nekoliko bolj umirjenim in k varčnosti naravnanim voznikom je namenjen 2,0-litrski turbodizel s 103 kilovati (140 KM), nekoliko kasneje prihaja še v izvedbi s 125 kilovati (170 KM), tistim, ki želijo od avtomobila največ, pa je na voljo 3,6-litrski bencinski šestvaljnik z 220 kilovati (300 KM), s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Ob tem se Passat CC lahko ponaša še z dinamičnim podvozjem, aktivnim tempomatom in elektroniko, ki ob nenamerni menjavi voznega pasu samodejno poravna volan in voznika s piskom opozori na nevarnost. Cene za novinca se začenjajo pri 29.137 evrih, najdražji Passat CC pa stane 42.784 evrov.