Poudarjen španski temperament
Prihaja nova, že peta generacija Seatove Ibize, ki ima pokazati številne novosti.
Za novo Ibizo so v Seatovih razvojnih oddelkih potrebovali 23 mesecev, pomeni pa precej neposreden rez s preteklostjo in prejšnjo generacijo avtomobila, ki so ga doslej prodali v več kot štirih milijonih primerkov. Zunanjost je namreč precej bolj uravnotežena kot pri predhodnici, bolj umirjeni petvratni kombilimuzini pa se bo jeseni pridružila še športnejša trivratna različica.
Novinka s 4,05-metrsko dolžino (9,9 centimetra več kot predhodnica) in večjim, zdaj 292-litrskim prtljažnikom (dodatnih 25 litrov), ima za 13 odstotkov boljšo karoserijsko trdnost in je na preizkusnem trčenju Euro NCAP osvojila vseh pet zvezdic. Motorna paleta v začetku obsega tri bencinske in turbodizelski motor. Osnovni pogonski stroj je 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 51 kilovati (70 KM), ki mu sledi prepričljivejši 1,4-litrski štirivaljnik, ki razvije 63 kilovatov (86 KM), in močnejši 1,6-litrski s 77 kilovati (105 KM). Trenutno edinemu 1,9- litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku s 77 kilovati (105 KM) se bo pridružil še manjši trivaljnik, močnejše okrepitve pa bo dobil tudi bencinski del. Oprema je razdeljena na tri nivoje z že znanimi oznakami reference, stylance in sport, cena za osnovni model s klimatsko napravo je sprejemljiva, nekaj manj kot deset evrskih tisočakov.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

