Poudarjen španski temperament
Prihaja nova, že peta generacija Seatove Ibize, ki ima pokazati številne novosti.
Za novo Ibizo so v Seatovih razvojnih oddelkih potrebovali 23 mesecev, pomeni pa precej neposreden rez s preteklostjo in prejšnjo generacijo avtomobila, ki so ga doslej prodali v več kot štirih milijonih primerkov. Zunanjost je namreč precej bolj uravnotežena kot pri predhodnici, bolj umirjeni petvratni kombilimuzini pa se bo jeseni pridružila še športnejša trivratna različica.
Novinka s 4,05-metrsko dolžino (9,9 centimetra več kot predhodnica) in večjim, zdaj 292-litrskim prtljažnikom (dodatnih 25 litrov), ima za 13 odstotkov boljšo karoserijsko trdnost in je na preizkusnem trčenju Euro NCAP osvojila vseh pet zvezdic. Motorna paleta v začetku obsega tri bencinske in turbodizelski motor. Osnovni pogonski stroj je 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 51 kilovati (70 KM), ki mu sledi prepričljivejši 1,4-litrski štirivaljnik, ki razvije 63 kilovatov (86 KM), in močnejši 1,6-litrski s 77 kilovati (105 KM). Trenutno edinemu 1,9- litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku s 77 kilovati (105 KM) se bo pridružil še manjši trivaljnik, močnejše okrepitve pa bo dobil tudi bencinski del. Oprema je razdeljena na tri nivoje z že znanimi oznakami reference, stylance in sport, cena za osnovni model s klimatsko napravo je sprejemljiva, nekaj manj kot deset evrskih tisočakov.