Nova blagovna znamka Srce Slovenije
Tunjice - V Zdravilnem gaju v Tunjicah so minuli torek predstavili novo blagovno znamko Srce Evrope, katere nosilec je Center za razvoj Litija – institucija, ki z različnimi projekti povezuje tudi občine s področja upravnih enot Domžale in Kamnik. »Poslanstvo blagovne znamke je srčno mreženje potencialov znotraj geografsko zaokroženega območja s ciljem krepitve kakovosti bivanja in razvoja skupne identitete, kriteriji, ki Srce Slovenije določajo, pa so: kakovost, geografska pripadnost, trajnostni sonaravni razvoj in zagotovitev doživetja,« je povedala direktorica centra Saša Gradišek. Blagovna znamka, ki se je pred dvema letoma začela razvijati v okviru projekta Interreg, bo združevala kulturno dediščino, turistične točke, dogodke, razvojne projekte, wellness in gostinsko ponudbo, turistične kmetije, pridelovalce hrane in drugo. V Zdravilnem gaju Tunjice so ob tej priložnosti tudi uradno odprli polnilnico Žive vode in napovedali praznovanje desetletnice delovanja gaja, ki jo bodo pripravili jeseni.