Nova blagovna znamka Srce Slovenije
Tunjice - V Zdravilnem gaju v Tunjicah so minuli torek predstavili novo blagovno znamko Srce Evrope, katere nosilec je Center za razvoj Litija – institucija, ki z različnimi projekti povezuje tudi občine s področja upravnih enot Domžale in Kamnik. »Poslanstvo blagovne znamke je srčno mreženje potencialov znotraj geografsko zaokroženega območja s ciljem krepitve kakovosti bivanja in razvoja skupne identitete, kriteriji, ki Srce Slovenije določajo, pa so: kakovost, geografska pripadnost, trajnostni sonaravni razvoj in zagotovitev doživetja,« je povedala direktorica centra Saša Gradišek. Blagovna znamka, ki se je pred dvema letoma začela razvijati v okviru projekta Interreg, bo združevala kulturno dediščino, turistične točke, dogodke, razvojne projekte, wellness in gostinsko ponudbo, turistične kmetije, pridelovalce hrane in drugo. V Zdravilnem gaju Tunjice so ob tej priložnosti tudi uradno odprli polnilnico Žive vode in napovedali praznovanje desetletnice delovanja gaja, ki jo bodo pripravili jeseni.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

