Novo je drugačno
Novi Citroen C5 se opazno razlikuje od svojega predhodnika.
V vrste avtomobilov srednjega razreda vstopa nova generacija Citroenovega modela C5 v limuzinski in kombijevski podobi. Novinec ima precej drugačno zasnovo od predhodnika, na zunanjosti obe karoserijski različici združujeta eleganco, ki odseva v precej agresivnem sprednjem delu, dinamičnih bočnih linijah in izrazitem zadku. C5 je že tretji Citroenov model z volanskim obročem, ki ima fiksno sredico, na njej pa je splet stikal za nastavitev radijskega sprejemnika, tempomata in drugih sistemov. Pri Citroenu želijo novinca kar najbolj prilagoditi zahtevam uporabnikov, zato je na primer mogoče izbirati med dvema vrstama sedežev, ena je naravnana bolj na udobje, druga, športnejša, ima poudarjeno bočno oprijemljivost. Prvič sta namreč na voljo dve vrsti vzmetenja: klasično, nekoliko bolj čvrsto in nova generacija hidraktivnega vzmetenja. Motorno paleto sestavljajo trije bencinski in štirje turbodizelski stroji. Osnova je 1,8-litrski bencinski štirivaljnik (92 kW/125 KM), sledi 2,0-litrski motor (103 kW/140 KM) in na vrhu še 3,0-litrski šestvaljnik (155 kW/215 KM). Najmanjšemu 1,6-litrskemu štirivaljniku (81 kW/110 KM) sledi 2,0-litrski (100 kW/138 KM), nato 2,2-litrski (125 kW/173 KM) in uglajeni ter zmogljivi 2,7-litrski šestvaljnik (150 kW/208 KM). Menjalniki so različni, pri manjših motorjih petstopenjski, pri večjih šeststopenjski ročni, ter štiri- oziroma šeststopenjski samodejni. Limuzina z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in osnovnim nivojem opreme je naprodaj za 21.700 evrov, najdražja pa je različica z 2,7-litrskim turbodizlom, za katero je treba odšteti 37.800 evrov.