Tretji korenjak
Fiat Fiorino je uporaben malček za velika dela.
Fiat Fiorino je tretji in hkrati zadnji trojček francosko-italijanske naveze pri razvoju in proizvodnji manjših dostavnih vozil, ki sta jih skupaj zasnovala skupina PSA in Fiat. Kljub manjši zamudi pa Fiatov predstavnik ne namerava zaostajati za obema sorodnikoma. Večina njegovih lastnosti je že znana, na primer 3,86 metra dolžine in 2,5 kubičnega metra prostora za tovor ter 610 kilogramov dovoljene obtežitve. Potniški in tovorni del imata prilagodljivo mrežasto pregrado, medtem ko dodano vrednost predstavlja sopotnikov sedež, ki se lahko s pomikom naslonjala naprej zloži v uporabno mizico, z drugo potezo pa se pogrezne v dno in prispeva dodatnih 300 litrov prostora za tovor ali omogoči prevoz daljših kosov. Pogonu sta namenjena 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (54 kW/73 KM), medtem ko so razliko od Nema in Bipperja, Italijani pod motorni pokrov vsadili svoj 1,3- litrski turbodizelski motor (55 kW/75 KM), ki je lahko opremljen s petstopenjskim ročnim ali šestopenjskim robotiziranim menjalnikom. Maloprodajne cene za osnovni različici sta do evra enaki kot pri francoskih trojčkih, kar pomeni 10.188 evrov za bencinsko in 11.628 evrov za dizelsko. Tudi Fiorina izdelujejo v Fiatovi turški tovarni v mestu Bursa, letos naj bi se zanj odločilo okoli 40 slovenskih kupcev.