Dizelsko rojstvo
Subarujev prvi dizelski bokserski motor v Legacyju in Outbacku.
Japonski Subaru, ki slovi po avtomobilih s simetričnim štirikolesnim pogonom in bokserskimi motorji, je prvič v svoji zgodovini predstavil dizelski motor. Sprva poganja modela Legacy in Outback, nato ga dobita še Impreza in Forester. Motorni novinec z 2,0-litrsko gibno prostornino ima boksersko zasnovo, s čimer zaradi nizkega težišča in uporabe lahkih materialov dosega visok izkoristek, ekonomično porabo in nizke emisije škodljivih snovi v izpušnih plinih. Turbinski polnilnik z variabilno geometrijo je montiran pod motorjem, kjer je tudi dizelski konverter s hitrim segrevanjem. Pogonski stroj razvije 110 kilovatov (150 KM) in 350 Nm navora pri 1500 vrtljajih, kar je primerljivo z večino motorjev, ki jih imajo konkurenčni avtomobilski proizvajalci, celo nekoliko boljši pa je pri emisijah CO2, ki jih je 151 gramov na kilometer. Motorna elektronika usmerja plinsko olje po visokotlačnem skupnem vodu, za prenos motorne moči na kolesa pa skrbi petstopenjski ročni menjalnik. Po tovarniških obljubah naj bi novi turbodizelski motor v povprečju porabil 5,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov, ob tem, da nudi naglo pospeševanje in zaradi velike prožnosti omogoča vožnjo brez pogostega prestavljanja. Legacy in Outback s turbododizelskim bokserjem v nosu se od bencinskih sorodnikov ločita po diskretni reži na motornem pokrovu, ki služi dovodu svežega zraka za turbinski polnilnik. Cene se začenjajo pri 30.880 evrih (Legacy Sedan) in sežejo do 35.880 evrov (Outback).