Draginja odgnala tuje navijače
Organizatorji tekmovanja v poletih v Planici so povedali, da so del zaslužka izgubili zaradi dotrajane infrastrukture, del pa tudi zaradi odpovedi obiska tujih gostov, saj so kranjskogorski hoteli zanje postali predragi.
Ljubljana, Kranjska Gora - »Zagotovo lahko rečem, da je letošnja prireditev v Planici uspela, dobili smo veliko pohval z vseh strani, največja pohvala za nas pa je obisk gledalcev, ki jih je v prišlo blizu 58 tisoč. Velik korak smo naredili na področju varnosti, prometa, pa tudi vzporeden program je popestril dogajanje planiških dni. Posebno pa se moram zahvaliti domačim sponzorjem, saj ti rešujejo prireditev v Planici,« je na sklepni tiskovni konferenci po letošnji marčevski tekmi svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici povedal predsednik Organizacijskega komiteja Drago Bahun, ki si skupaj s sodelavci želi, da se čim prej začne gradna novega nordijskega centra. »Zelo sem vesel, da se je letos vendarle začelo premikati v smeri novega nordijskega centra, tudi do takrat pa bomo morali nekako preživeti in vlagati ogromno naporov in denarja, da bomo ohranjali raven prireditve. Prizadevali si bomo, da bo vsaj nekaj najnujnejšega zgrajenega že v tem letu, še več pa do svetovnega prvenstva v poletih leta 2010,« je še povedal Drago Bahun, njegove besede pa je podkrepil tudi vodja tekmovanja Jelko Gros, ki je naštel opozorila Mednarodne smučarske zveze, ki so jih zapisali v sicer pohvalni sklepni oceni. »Največja grožnja FIS-e je zaradi neprimerne žičnice ob skakalnici, nekaj pripomb je bilo v zvezi s prostorom za kontrolo opreme, prostora za medije, pa tudi zaščite skakalnice pred vetrom, ki bo po novem postala standard za tekme svetovnega pokala. Če se temu ne bomo prilagajali, bodo pač tekme organizirali tisti, ki bodo te pogoje izpolnjevali,« je poudaril Jelko Gros.
»Ne glede na številne pohvale, ki smo jih letos prejemali, pa moram povedati, da s končnim finančnim rezultatom nismo zadovoljni. Prihodki so primerljivi z lanskimi, saj smo zaslužili okoli 1,78 milijona evrov, bilo pa je toliko stroškov, da je ostalo le 31 tisoč evrov dobička. Največ so prispevali domači sponzorji, med tujimi sponzorji pa za Planico ni veliko zanimanja, tako da je bilo prek devetdeset odstotkov denarja zbranega v Sloveniji. Okoli 380 tisoč evrov so prinesle televizijske pravice, 407 tisoč evrov pa vstopnice. Pri tem smo velik izpad doživeli pri tako imenovani prodaji VIP vstopnic, vstopnic višjega nivoja. To pa zato, ker je bil izpad gostov iz tujine relativno velik, vzrok pa so cene nočitev v Kranjski Gori,« je opozoril generalni sekretar OK Planica Primož Finžgar, ki je prepričan, da bo potrebno večje razumevanje domačih hotelirjev, ki pa se z očitki ne strinjajo. »Res je bilo letos kar nekaj odpovedi skupin, zlasti iz Norveške, vendar pa vzrok niso bile cene, ki so v naših hotelih v tem obdobju že tri leta enake. Vzrok je bila cvetna nedelja oziroma bližnja velika noč, v tem terminu pa so cene takšne, kakršne so pač v času počitnic in novega leta, in Kranjska Gora je bila v času planiških prireditev polno zasedena,« je na očitke odgovoril direktor družbe Hit Alpina Aleš Topolšek.