Dragocene izkušnje
Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90
Francoski Citroën je lahkemu dostavniku srednjega velikostnega razreda ohranil ime iz prve generacije, ki je vozila po cestah dobro desetletje. Novi Jumpy seveda bistveno drugačen od svojega predhodnika, stilisti so se tudi tokrat potrudili in zunanjost ukrojili tako, da z zaobljenimi linijami sprednjega dela skoraj bolj spominja na enoprostorske potniške avtomobile kot na vozila, pripravljena za prevoz tovora ali večjega števila potnikov. Že osnova glede tovora ponuja veliko, na primer okroglo tono dovoljene obtežitve ali sorazmerno veliko prostornost tovornega oddelka. Tovor je mogoče naložiti skozi zadnja krilna ali dvižna ali 92 centimetrov široka drsna vrata, ki so lahko na desnem ali obeh bokih. Notranja obdelava tovornega prostora razkriva le golo pločevino. Oblikovnega zaostanka armaturne plošče za tistimi v imenitnejših kombijih ni, grafika merilnikov je preprosta, a dobro čitljiva, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, prestavna ročica je pripravno visoko na vrhu sredinske konzole in večina stikal je na dostopnih mestih. Skupaj z voznikom se lahko peljeta še dva sopotnika, kadar je prostor namenjen trem, je na desni strani dvojna klop. Osnovna motorna možnost za pogon Jumpyja je 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati, ki v praksi pokaže, da s premikanjem 1,8 tone težkega vozila nima večjih težav, nekoliko se upeha le pri polni obtežitvi in rahlo kritiko si zasluži le premalo natančen petstopenjski menjalnik, ki stežka sledi motorni dinamiki. Ob upoštevanju dejstva, da gre za tovorno vozilo, sta uglajenost vožnje in obnašanje na cesti nad pričakovanji in v tem pogledu je Jumpy v samem vrhu.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1560 ccm
Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM
Največja dovoljena masa: 2683 kg
Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 6,6/ 7,2 l/100 km
Maloprodajna cena: 19.300 EUR
Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper