Dragocene izkušnje

Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90

Francoski Citroën je lahkemu dostavniku srednjega velikostnega razreda ohranil ime iz prve generacije, ki je vozila po cestah dobro desetletje. Novi Jumpy seveda bistveno drugačen od svojega predhodnika, stilisti so se tudi tokrat potrudili in zunanjost ukrojili tako, da z zaobljenimi linijami sprednjega dela skoraj bolj spominja na enoprostorske potniške avtomobile kot na vozila, pripravljena za prevoz tovora ali večjega števila potnikov. Že osnova glede tovora ponuja veliko, na primer okroglo tono dovoljene obtežitve ali sorazmerno veliko prostornost tovornega oddelka. Tovor je mogoče naložiti skozi zadnja krilna ali dvižna ali 92 centimetrov široka drsna vrata, ki so lahko na desnem ali obeh bokih. Notranja obdelava tovornega prostora razkriva le golo pločevino. Oblikovnega zaostanka armaturne plošče za tistimi v imenitnejših kombijih ni, grafika merilnikov je preprosta, a dobro čitljiva, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, prestavna ročica je pripravno visoko na vrhu sredinske konzole in večina stikal je na dostopnih mestih. Skupaj z voznikom se lahko peljeta še dva sopotnika, kadar je prostor namenjen trem, je na desni strani dvojna klop. Osnovna motorna možnost za pogon Jumpyja je 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati, ki v praksi pokaže, da s premikanjem 1,8 tone težkega vozila nima večjih težav, nekoliko se upeha le pri polni obtežitvi in rahlo kritiko si zasluži le premalo natančen petstopenjski menjalnik, ki stežka sledi motorni dinamiki. Ob upoštevanju dejstva, da gre za tovorno vozilo, sta uglajenost vožnje in obnašanje na cesti nad pričakovanji in v tem pogledu je Jumpy v samem vrhu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Največja dovoljena masa: 2683 kg

Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 6,6/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.300 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / petek, 22. januar 2021 / 10:59

Pandemija pokazala, da se nihče ne reši sam

Psihoanaliza, natančneje klinična praksa in povezave zlasti s filozofijo in književnostjo, je področje dela, ki se mu posveča filozofinja in psihoanalitičarka Nina Krajnik. Želja po teh znanjih jo je...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / nedelja, 25. marec 2018 / 20:25

Ne le za mlade

Pametni telefoni oziroma dlančniki že dolgo niso zgolj v domeni mladine, ampak jih vse pogosteje uporabljajo tudi starejši, ki so navdušeni zlasti zato, ker imajo ob vsaki priložnosti s seboj tudi...

Kultura / nedelja, 25. marec 2018 / 20:21

Pesem je človekova sestra

Tako je med drugim v poslanici ob svetovnem dnevu poezije razmišljal pesnik Ivo Svetina, v Galeriji Prešernovih nagrajencev pa smo potem prisluhnili še nekaj vrhunskim mojstrom verza.

Zanimivosti / nedelja, 25. marec 2018 / 20:20

Po trdovratni zimi, vendarle pomlad

Dolga zima se očitno še noče posloviti ter se še kar trdovradno oklepa naše dežele, sveža pošiljka snega je tako v preteklih dneh prekrila že prve znanilke pomladi. Pa vendar, pomladansko enakonočj...

GG Plus / nedelja, 25. marec 2018 / 16:51

Pasijonski almanah 2017

»Pred vami je prva številka novega zbornika z naslovom Pasijonski almanah, ki je namenjen objavljanju strokovnih in poljudnih prispevkov na temo pasijonov in pasijonske dediščine ne le z domačega,...

GG Plus / nedelja, 25. marec 2018 / 16:49

Ludvik Starič – leteči Kranjec

Leteči Kranjec, kot so imenovali cestnega motociklističnega dirkača in kasneje spidvejista Ludvika Stariča, se je rodil 19. marca 1906 v Mirni Peči na Dolenjskem. Preden se je kot poklicni voznik z...