Dragocene izkušnje

Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90

Francoski Citroën je lahkemu dostavniku srednjega velikostnega razreda ohranil ime iz prve generacije, ki je vozila po cestah dobro desetletje. Novi Jumpy seveda bistveno drugačen od svojega predhodnika, stilisti so se tudi tokrat potrudili in zunanjost ukrojili tako, da z zaobljenimi linijami sprednjega dela skoraj bolj spominja na enoprostorske potniške avtomobile kot na vozila, pripravljena za prevoz tovora ali večjega števila potnikov. Že osnova glede tovora ponuja veliko, na primer okroglo tono dovoljene obtežitve ali sorazmerno veliko prostornost tovornega oddelka. Tovor je mogoče naložiti skozi zadnja krilna ali dvižna ali 92 centimetrov široka drsna vrata, ki so lahko na desnem ali obeh bokih. Notranja obdelava tovornega prostora razkriva le golo pločevino. Oblikovnega zaostanka armaturne plošče za tistimi v imenitnejših kombijih ni, grafika merilnikov je preprosta, a dobro čitljiva, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, prestavna ročica je pripravno visoko na vrhu sredinske konzole in večina stikal je na dostopnih mestih. Skupaj z voznikom se lahko peljeta še dva sopotnika, kadar je prostor namenjen trem, je na desni strani dvojna klop. Osnovna motorna možnost za pogon Jumpyja je 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati, ki v praksi pokaže, da s premikanjem 1,8 tone težkega vozila nima večjih težav, nekoliko se upeha le pri polni obtežitvi in rahlo kritiko si zasluži le premalo natančen petstopenjski menjalnik, ki stežka sledi motorni dinamiki. Ob upoštevanju dejstva, da gre za tovorno vozilo, sta uglajenost vožnje in obnašanje na cesti nad pričakovanji in v tem pogledu je Jumpy v samem vrhu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Največja dovoljena masa: 2683 kg

Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 6,6/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.300 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / ponedeljek, 27. julij 2020 / 06:39

S kolesom tudi na dopustu

Slovenci smo na dopustih po večini radi aktivni, tudi s kolesi. Vse bolj priljubljena postajajo električna kolesa, ki si jih mnogi izposodijo v kraju oddiha, številni pa jih pri nas najamejo in odpelj...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 17. februar 2014 / 22:29

Sloveniji spet dve

Ta naša Slovenija je pa res razdvojena. Na Prešernov dan 2013 se je to pokazalo v politiki, v množičnih zborovanjih na ljubljanskih ulicah in trgih. Najprej je na Kongresnem trgu že dopold...

Kranj / ponedeljek, 17. februar 2014 / 22:13

Zahtevajo odpoklic Ogrinove

Zaposleni v Gorenjskem muzeju so prepričani, da sedanja direktorica Marija Ogrin svojega dela ne opravlja, kot je treba, zato ustanovitelja, Mestno občino Kranj, pozivajo, naj jo odpokliče.

GG Plus / ponedeljek, 17. februar 2014 / 22:12

Ljudje smo utrujeni od delitev in sovraštva

Frančiškanski pater Bogdan Knavs, rojen v Mošnjah na Gorenjskem, je oktobra lani na Sveti Gori daroval mašo za padle partizane, talce, internirance in žrtve vojne. To je tisti pater, ki je v finančni...

GG Plus / ponedeljek, 17. februar 2014 / 22:10

Umetnost sebi in za druge

Dan po podelitvi nagrad v Cankarjevem domu so se ob slovenskem kulturnem prazniku Prešernovi nagrajenci zvečer v Prešernovem gledališču predstavili kranjskim ljubiteljem umetnosti in ustvarjalcem v ku...

GG Plus / ponedeljek, 17. februar 2014 / 22:05

K zastopniku tudi zaradi staleža?

»Zadeve skušam reševati kolikor se da hitro in sproti, seveda pa ni vse odvisno od mene,« je povedal Avgust Rebič, zastopnik za pacientove pravice na Gorenjskem. Zdravstvene ustanove na Gorenjskem se...