Nedeljsko športno popoldne

Test: Mazda3 MPS

Široka cesta s preglednimi ravninami, rahlo zavitimi in nekaj bolj adrenalinskimi ovinki, toplo nedeljsko popoldne in na startni črti športni štirikolesnik. Takšne so sanje marsikaterega voznika, ki mu ni dovolj samo, da mu avtomobil služi za prevoz do ciljnih točk, ampak želi iz njega iztisniti še kaj več in za volanom preprosto uživati. Nekateri avtomobilski proizvajalci imajo za tovrstne sanjače pripravljene športno nastrojene štirikolesnike, ki znajo služiti vsakdanjim prevoznim potrebam in hkrati zadovoljiti amatersko dirkaške ambicije športno nastrojenih voznikov. Tudi japonski Mazdi ne manjka izkušenj na avtomobilskih stezah in jih je že večkrat znala prenesti tudi v serijske avtomobile, nazadnje v Mazdo3 MPS. Pri tem so ubrali bolj družinski pristop, saj ima športno nastrojena trojka pet vrat in prostorno potniško kabino.

Mazda3 MPS ima zaključek izpušne cevi z bahavim premerom, ki daje slutiti, da je pod motornim pokrovom nekaj zverinskega. In res je, kajti 2,3-litrski bencinski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom z iskrimi 260 konjiči, ki poganjajo sprednja kolesa, ni kar tako. Ob zagonu motor sicer še ne dviga adrenalina, saj ni nobenega hrumenja. Šele pri pospeševanju, ko avtomobil skoči, kot da bi ga pičila kača, se začne veselje, ki se stopnjuje s hitrim in natančnim šeststopenjskim menjalnikom in pihanjem, ki ga voznik sliši tam nekje izpod zadnjih sedežev. Občutek ob pospeševalnih sunkih je odličen, le volan je treba krepko poprijeti, ker hoče zaradi sile nos uiti nekoliko po svoje. Največ moči je na voljo pri 5500 vrtljajih, iz razjarjene zveri pa se mazda3 MPS lahko spremeni tudi v krotko ovčico, primerno za družinski transport, kajti tudi podvozje je naravnano tako, da se kolesa zanesljivo držijo asfalta v ostreje voženih ovinkih, odzivi na cestne grbine pa tudi niso pregrobi.

Adrenalinska vožnja pri tem avtomobilu seveda povzroča tudi hujšo bencinsko žejo, ki se brez sramu v povprečju povzpne tudi proti 12 litrom na 100 prevoženih kilometrov. O zadnje čase tako napadanih izpušnih emisijah pa se sploh ne govori.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2261 ccm

Največja moč pri v/min: 191 kW/250 KM

Najvišja hitrost: 250 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 13,5/ 7,5/ 9,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 28.718 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Preddvor / petek, 16. julij 2010 / 07:00

Viharnik

Viharnik, 16. julij 2010, št. 2

Objavljeno na isti dan


Splošno / sobota, 26. april 2008 / 07:00

Napotki policije za varnost med prazniki

Bližata se praznika 27. april - dan upora proti okupatorju, in 1. maj - praznik dela.

Splošno / sobota, 26. april 2008 / 07:00

Posluh za krajevne skupnosti

"Z dveletnim proračunom imajo predsedniki krajevnih skupnosti večji pregled nad denarjem, lažje spremljajo in načrtujejo naložbe, bolj so motivirani za delo," pravi Bojan Homan, kranjski podžupan, pos...

Splošno / sobota, 26. april 2008 / 07:00

Prejeli smo: Novelacija razvojnega programa

Komisija za razvoj občine je decembra 2007 začela pripravljati novelacijo razvojnega programa za obdobje 2007 do 2013. Razvojni program za omenjeno obdobje je bil sicer že sprejet na občinskem svetu v...

Radovljica / sobota, 26. april 2008 / 07:00

Ureditev Šercerjeve ulice

V zadnji številki Deželnih novic so radovljiški krajani s Šercerjeve ulice občinski upravi zastavili več vprašanj o prometni ureditvi te ulice, na katera na kratko odgovarjamo.

Radovljica / sobota, 26. april 2008 / 07:00

Festival Avsenik letos prvič v Begunjah

Ob 55-letnici Avsenikove glasbe bo avgusta letos v Begunjah program prireditev Festival Avsenik 2008.