Slovenija se valja v zlatu
Letos bodo prvič razglasili dobitnika zlate niti. Nesojeni organizatorji resnejših izborov lahko izbirajo še med nekaj idejami nazivov, kot so Zlato runo, Zlata pojoča travica, petelin naj bi bil oddan, zato morda Zlata kura ali kokoš ali kar Zlato jajce. Zlato rolo tudi že imamo. Skratka, Slovenija se v svetu izborov valja v zlatu.
Slovenskim izborom se je pridružil še eden. Poimenovali so ga zlata nit. Gre za projekt enega slovenskih dnevnih časopisov, v katerem izbirajo najboljše zaposlovalce in do danes je že znanih 21 finalistov, ki pa so glede na število zaposlenih in zaradi primerljivosti razdeljeni v kategorije majhnih, srednjih in velikih podjetij. Za zlato nit se tako potegujejo Dodoma, Formitas, Microsoft, Simt, Syngenta Agro, Ti, Založba Forum Media, Danfoss Trata, Elektronček, Halcom, Medis, ORIA Computers, Relax Turizem, Smart Com, Krka, Mladinska knjiga Založba, Nova Ljubljanska banka, Petrol, Si.Mobil, Trimo in Vzajemna. V sklepni del izbora so se omenjeni zaposlovalci uvrstili na podlagi rezultatov obširne raziskave, v okviru katere je na anketni vprašalnik odgovarjalo kar 10.517 zaposlenih iz vse Slovenije. O zmagovalcih v posamezni kategoriji bo izborna komisija odločala po poglobljenih intervjujih z vodstvi teh podjetij, h končni oceni pa bo prispevalo tudi glasovanje bralcev. Izborna komisija bo tako prve zmagovalce Zlate niti razglasila konec letošnjega aprila.
Pred kratkim pa smo dobili tudi finalista trimesečne akcije TI SI. Novi TV voditelj, ki bo vodil oddajo na SiOLovi televiziji in bo nastajala izključno na podlagi vsebin internetnega občinstva, je postal 23-letni Ljubljančan David Možina. Hkrati je mladenič postal tudi lastnik urbanega Volkswagnovega Tiguana. Med polfinaliste je prišel s pomočjo spletnega občinstva, da je tisto, kar Siol rabi, pa so dokončno odločili tudi člani žirije - kaskader Rok Cvetkov, televizijska voditeljica Gigia in režiser Mitja Okorn.
Dogodek za modne sladokusce pa verjetno predstavlja multidizajnerska ljubljanska trgovina Midas, ki je svoja vrata odprla že novembra lani, uradno pa odprtje združila z valentinovim. Goste, med katerimi je bilo kar nekaj znanih slovenskih obrazov, je skozi večer popeljala modna navdušenka Lorella Flego, navzoče pa je nagovoril tudi častni gost večera, ljubljanski župan Zoran Janković. Zaključek in vrhunec večera je bila modna revija oblačil, obutve in modnih dodatkov znamk, ki jih v trgovini lahko najdemo. Ker Midas sledi konceptu multidizajnerske trgovine, ponuja več modnih znamk najvišjega razreda. Najdemo znana imena, kot so Valentino, Armani, Salvatore Ferragamo, Diesel, pa tudi Lara Bohinc in Pilates. Midasova najnovejša pridobitev je britanska znamka čevljev visoke mode Jimmy Choo. Zlasti med ameriškimi zvezdniki priljubljeni statusni čevlji bodo tako od julija na voljo tudi v Ljubljani, se je pa večina povabljenih strinjala, da je izbor, ki ga trgovina ponuja, zanimiv in (znamkam primerno) pregrešno drag.