Prestižne želje
Subaru se postavlja s prenovljenim prestižnim športnim terencem Tribeca.
Z novim modelnim letom japonski Subaru tudi na slovenskem trgu krepi svojo prisotnost z nekaj novostmi. Prvi med novinci prihaja prenovljeni prestižni športni terenec Tribeca, z nekoliko osveženo zunanjostjo in posodobljeno tehniko. Spredaj je opazna nova, z vzdolžnimi režami razdeljena maska hladilnika in ličnejši žarometi, nove so tudi zadnje luči, medtem ko je notranjost ostala skoraj nespremenjena. Tribeca ima prostor za sedem potnikov, zadnja dva sedeža sta zložena v dno in za drugo vrsto, ki je vzdolžno pomična za 20 centimetrov, ostane še solidno prostoren prtljažnik. Pod motornim pokrovom je odslej novi 3,6-litrski bencinski bokserski šestvaljnik, ki Tribeco poganja s 190 kilovati (258 KM) in doseže najvišji navor 350 Nm pri 4000 vrtljajih. Menjalnik je vselej petstopenjski samodejni s tremi programi vožnje, razvit pri priznanih specialistih za tekmovalne avtomobile v britanskem podjetju Prodrive. Tako kot pri drugih Subarujevih avtomobilih, tudi pri Tribeci motor stalno poganja vsa štiri kolesa, s simetrično porazdelitvijo navora na sprednjo in zadnjo os. Za boljše obnašanje na vozni podlagi skrbita še sistem spremenljive porazdelitve navora in elektronika za nadzor stabilnosti. Subaru s prenovljenim športnim terencem skuša uvrstiti tudi med prestižne znamke, kar med drugim dokazuje dolg spisek serijske opreme in kupcem ostane le malo doplačilnih dodatkov. Za udobje med drugim skrbita tudi navigacijski sistem, DVD z osrednjim zaslonom spredaj in manjšim zadaj, ločena klimatizacija za vse tri vrste sedežev, tristopenjsko ogrevani sedeži in tako naprej. Ljubljanski Interservice, ki skrbi za znamko Subaru na slovenskem trgu, je za popolnoma opremljeno Tribeco določil ceno 57.460 evrov.