Majhno je postalo veliko
Citroën Nemo odpira novo poglavje med lahkimi dostavnimi vozili.
Francoska skupina PSA Peugeot Citroën in italijanski koncern Fiat že vrsto let uspešno sodelujeta pri razvoju in proizvodnji lahkih dostavnih vozil. Zadnji rezultat so trojčki v najmanjšem razredu, med katerimi prvi na slovenske ceste prihaja Citroënov predstavnik z imenom Nemo. Dostavni malček meri v dolžino le 3,86 metra, kljub temu pa svoj tovorni prostor spravi do 2,5 kubičnega metra velik tovor, ki sme tehtati do 610 kilogramov. Tovorna različica Nema je narejena po meri obrtnikov, malih podjetnikov ter kurirskih in drugih podobnih služb, ki opravljajo svoje storitve predvsem v mestnih središčih. Pogonu sta namenjena dva motorja, 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 54 kilovati (73 KM) in 1,4-litrski štirivaljni turbodizel, ki razvije 51 kilovatov (70 KM) in lahko deluje tudi s 30-odstotnim deležem biodizelskega goriva. Menjalnik je obakrat petstopenjski ročni, za dizelski motor bo na voljo tudi robotizirani.
Med potniškim in dostavnim delom je prilagodljiva mrežasta pregrada, medtem ko je povečanju tovornega prostora namenjen sopotnikov sedež, ki so ga poimenovali extenso in se lahko s pomikom naslonjala naprej zloži v uporabno mizico, z drugo potezo pa se pogrezne v dno in prispeva dodatnih 300 litrov prostora za tovor ali omogoči prevoz daljših kosov. Bočna drsna vrata na enem ali obeh bokih so na seznamu doplačilne opreme, v serijskem paketu osnovne različice za varnost voznikova varnostna vreča in protiblokirni zavorni sistem, sicer pa je mogoče izbirati med tremi paketi z dodatki. Cena osnovne dostavne izvedbe Nema z bencinskim motorjem je 10.188, z dizelskim pa 11.628 evrov. Sredi pomladi prihaja še Nemo v podobi malega družinskega kombija.