Kinetična govorica
Ford postavlja na ceste izdatno prenovljenega Focusa, ki je poleg oblikovne prenove doživel tudi tehnično posodobitev.
Pri Fordu si zaradi uspešne dosedanje prodaje Focusa lahko manejo roke, saj so v skoraj desetih letih do kupcev spravili več kot pet milijonov primerkov. To pa ni le razlog za proslavljanje, ampak tudi priložnost za predstavitev prenovljenega avtomobila, ki bo lahko tudi v prihodnjih letih uspešno kljuboval tekmecem. Pri prenovljenem Focusu, ki so mu ukrojili zunanjost v slogu kinetičnega oblikovanja, so zunanje spremembe najbolj opazne na sprednjem delu, kjer so novi maska hladilnika, odbijač, žarometi, reža za dovod zraka pod odbijačem in motorni pokrov. Zadnje luči imajo po novem svetleče diode, sicer pa so spremembe zadnjega dela manj očitne kot spredaj. Čeprav to na prvi pogled ni vidno, ima Focus spremenjene vse karoserijske dele z izjemo strehe, osvežitev pa je vidna tudi znotraj, kjer so novi merilniki in materiali. Vseh karoserijskih različic je pet, poleg tri- in petvratne kombilimuzine še štirivratna limuzina, petvratni kombi in po novem kupe-kabriolet, za športne sladokusce pa Focus RS. Pestra je tudi motorna paleta, v kateri so štirje bencinski motorji z gibno prostornino 1,4, 1,6, 1,8, 2,0 in 2,5 litra in z razponom moči od 59 kilovatov (80 KM) do 166 kilovatov (225 KM). Dizelski del predstavljajo štirje pogonski stroji, dva 1,6-litrska, 1,8-litrski in 2,0-litrski, njihova moč seže od 66 kilovatov (90 KM) do 100 kilovatov (136 KM). Močnejši od obeh manjših turbodizelskih motorjev bo skupaj z aerodinamičnimi spremembami na avtomobilu naravnan na prijaznost do okolja, saj bodo emisije ogljikovega dioksida krepko znižane. Cene prenovljenega Focusa se začenjajo pri 13.610 in se vzpnejo do 27.430 evrov.