Novosti pri osebnih poštnih znamkah
Kranj - Pošta Slovenije je marca lani uvedla osebne poštne znamke, pri katerih naročniki lahko sami izberejo motiv za znamko. Novost se je na trgu dobro uveljavila, do konca lanskega leta so izdali že več kot devetsto motivov tovrstnih znamk. To je bil tudi razlog, da so pred dnevi še poenostavili postopek naročanja znamk prek interneta in obogatili ponudbo okvirjev. Medtem ko je bilo doslej naročanje znamk prek interneta možno le s pomočjo kvalificiranega digitalnega potrdila, odslej potrdilo ni več potrebno. Večja je tudi izbira okvirjev, okvirjema v rumeni in modri barvi so dodali še okvirja v zeleni in sivi barvi. Zeleni okvir je na voljo za znamke z nazivno vrednostjo A (0,63 evra), sivi pa z vrednostjo C (0,83 evra). Pošta Slovenije izdela znamke v dveh tednih od oddaje naročila, najmanjše naročilo znamke z enakim motivom pa je sto znamk oz. pet pol po dvajset znamk na samolepilnem papirju. Za osebne znamke se odločajo tako občani kot podjetja, ki želijo tako proslaviti poseben dogodek. Najpogostejši so motivi otrok, hišnih ljubljencev in logotipov podjetij ter njihovih izdelkov ali storitev.