Šenčurski župan pogostil šolnike in duhovnike

Šenčur - Šenčurski župan Miro Kozelj je minuli petek na tradicionalnem novoletnem srečanju sprejel duhovnike, ki delujejo na območju občine Šenčur, ter ravnateljico Osnovne šole Šenčur in vodje šolskih podružnic. »V sproščenem klepetu smo ugotovili, da imajo tako šolniki kot duhovniki isti cilj: otroke čim več naučiti ter jih vzgojiti v dobre in poštene državljane,« je po srečanju povedal župan.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sreda, 17. junij 2020 / 11:23

Zbornica: kmetje niso krivi

Hrana se draži, to kažejo statistični podatki in to v denarnicah občutijo tudi potrošniki. V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dokazujejo, da za podražitve niso krivi kmetje, saj se odkupne cene...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Najlepša štirideseta

V Kranju se je na enem izmed križišč pojavil plakat, s katerega se je smejalo kup lepotic v kopalkah, spodaj pa je pisalo Muri jih ima 40, Kavka pa je doživela 12 ur.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Uspešno leto za Nissan

Nissan je na slovenskem trgu leto 2006 zaključil s prvencem: več kot 1000 registriranih avtomobilov v koledarskem letu. Do konca novembra je Nissan držal v rokah 1,69-odstotni delež. R...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Slovenija bo gostila premiero Twinga

Pri Renaultu Slovenija so napovedali, da bo spomladi Slovenija gostila premiero novega modela twingo, katerega proizvodnja bo potekala v novomeškem Revozu. Na predstavitev bo povabljen...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Skoraj brez plusov

Lansko leto je bilo za avtomobilske uvoznike in prodajalce precej težko.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Kraljevski razred

Test: Citroën C6 2.7 HDI Exclusive