Srečno 2009
Kako postaneš internetna zvezda in zakaj se je ob prehodu iz starega v novo leto v Kranju na platnu zasvetil napis: Srečno 2009.
Organizirana silvestrovanja na prostem so tudi letos v mesta privabila kar veliko število ljudi. Mraz jih ni motil. Mariborčani so navdušeno silvestrovali z Alfijem Nipičem in Turbo Angelsi, Pop Design je razveseljeval Kranjčane, Primorcem je v koprski Taverni zapela Nuša Derenda, ki je isti večer nastopala tudi v Ljubljani. Na Prešernovem trgu so z njo zapeli Jan Plestenjak, Saša Lendero in Eroika. Obiskovalce na Kongresnem trgu so v dobro voljo spravljali Mambo Kingsi, Big Foot Mama ter Šank Rock. Na Mestnem trgu pa so odmevale zimzelene melodije. Predvsem je večina silvestrujočih na prostem čakala ognjemet, ki je bil tokrat najdaljši in najdražji v štajerski prestolnici.
Kranjčani so stopili v novo leto na Slovenskem trgu s pomočjo že tradicionalnega odštevanja moderatorjev Radia Kranj. Se je pa našel šaljivec, ki je poskrbel, da se je točno opolnoči na platnu, kjer je bilo odštevanje tudi vizualizirano, izpisala številka 2009. Množica pod odrom pa je rajala, se poljubljala in si voščila, tako da so redki sploh opazili navihano devetico.
Karavana slovenskega spletnega resničnostnega šova TI SI, v okviru katerega izbirajo voditelja oddaje na SiOL TV, se je zadnje dni decembra ustavila tudi v KluBaru (nekoč Manana) v Kranju. Vsi polnoletni obiskovalci zabave so lahko s pomočjo profesionalne ekipe posneli svoj televizijski prispevek. O najboljših najprej odločajo obiskovalci spletne strani tisi.siol.net, med izbranimi pa potem TI SI zmagovalca resničnostnega šova izbere žirija, ki jo sestavljajo voditeljica Gigia, kaskader Rok Cvetkov in režiser Mitja Okorn. Seveda brez nagrad ne gre. Tokrat bo zmagovalec odpeljal domov Tiguana. V enem kosu, brez kakšnih doplačil, davkov in podobnega, kar se pri nagradnih igrah rado pojavlja na čisto drugi strani 'srečke', v najbolj drobnem tisku.
Ortosmartovci pa imajo nov izziv. Poteka do konca marca, dolg spisek pravil pa se nahaja na njihovi spletni strani. Slogan izziva je: pet izzivov, dvajset tekmovalcev in en smart. Kot lahko že iz slogana razberemo, gre za izločevalni sistem, nagradi pa sta iz sveta mobilne telefonije in avtomobilizma. Trenutno se je zaključil prvi izziv, pri katerem so tekmovalci potrebovali dve prepričljivi fotografiji. Rok oddaje fotografij je bil 3. januar do polnoči. Ocenjujejo se edinstvenost, ustvarjalnost in izvirnost - brez omamnih substanc. Znova štejejo glasovi, o zmagovalcih pa tudi tu na koncu odloča žirija.