Zametek občinske policije
Občine Jesenice, Kranjska Gora, Žirovnica in Gorje ustanavljajo skupno redarsko službo.
Jesenice – Štiri občine zgornje Gorenjske – Jesenice, Kranjska Gora, Žirovnica in Gorje – so se odločile ustanoviti skupen medobčinski inšpektorat in redarstvo. Pobuda za tovrstno sodelovanje je prišla z Jesenic in omenjene tri občine so se nanjo odzvale. Kot je dejala Simona Kancler z Občine Jesenice, bo v skupni službi predvidoma zaposlen vodja medobčinskega inšpektorata, en inšpektor in trije redarji. Sedež naj bi imeli na Jesenicah, občine pa bodo delovanje financirale sorazmerno, glede na število prebivalcev. Tako naj bi Občina Jesenice zagotavljala dobrih 63 odstotkov denarja, Občina Kranjska Gora slabih 16 odstotkov, Občina Žirovnica dobrih 12 odstotkov, Občina Gorje pa slabih devet odstotkov. Kot je dejala Kanclerjeva, delovanje tovrstnih organov sofinancira tudi država. In kakšne bodo naloge bodočega skupnega inšpektorata in redarstva? Občine naj bi z delovanjem obeh služb veliko pridobile, zlasti na področju ureditve okoljske problematike, prometne varnosti, pridobivanja turističnih taks … Tako bodo inšpektorji oziroma redarji med drugim lahko kaznovali povzročitelje divjih odlagališč, »črne« priklope na javne komunalne vode, veliko več pristojnosti kot doslej pa bodo imeli redarji na področju javnega reda in miru. Kot je dejal jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger, bodo postali nekakšni »občinski policisti«. Na pomisleke nekaterih jeseniških občinskih svetnikov, da bodo samo z enim inšpektorjem in tremi redarji na začetku težko pokrivali vse štiri občine, pa je Mencinger dejal, da se bo število zaposlenih inšpektorjev in redarjev v prihodnjih letih zagotovo še povečalo. Občinski sveti sodelujočih štirih občin naj bi predlog odloka za ustanovitev skupnega organa dokončno potrdili na decembrskih sejah.