Več uglajenosti
Test: Ford Tourneo Connect 1.8 TDCi Fresh
Tourneo Connect je manjši sorodnik bolj znanega Transita, ki mu je zagotovil ustrezno tržno popotnico, seveda pa si je moral sam izboriti mesto med neusmiljenimi tekmeci. Ker to ni lahko, je bila logična rahla kozmetična prenova, saj nekatere znamke prihajajo že s povsem novimi ali vsaj temeljito prenovljenimi modeli. Tourneo Connect je najbolj pogodu tistim, ki želijo imeti dostavnik za poslovne ali obrtne namene in takrat, ko niso v službi, avtomobil, s katerim lahko prevažajo sebe in svojo družino. V primeru, ko ima vozilo več kot pet sedežev, se že začne brisati tudi meja med lahkimi dostavniki in drugimi velikoprostorskimi avtomobili. Zanimivo je, da se s tem vozilom lahko pelje kar osem potnikov, pri čemer je odločilnih dodatnih 17 dolžinskih centimetrov, za kolikor je podaljšani Tourneo Connect daljši od običajne različice, vanj pa gre do 1890 litrov tovora, ki lahko tehta do 800 kilogramov. Za pogon skrbi znani in preizkušeni 1,8-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki ima zadostno zalogo navora, da med praznim in polno obremenjenim avtomobilom ni čutiti prevelike razlike, gibi prestavne ročice petstopenjskega ročnega menjalnika pa so precej grobi in malce oživljajo tovornjaško dušo. Voznikovo delovno mesto je zasnovano povsem v slogu osebnih avtomobilov in z osvežitvenim posegom je armaturna plošča postala še nekoliko bolj elegantna. Tourneo Conncet je torej nekje na pol poti med prostornim, vendar ne elegantnim potniškim avtomobilom, ki lahko po potrebi postane družinski ali podjetniški tovornjaček.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1753 ccm
Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM
Najvišja hitrost: 167 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 6,7/ 5,2/ 6,0 l/100 km
Maloprodajna cena: 22.412 EUR
Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana