Gorenjska Gremo gor
Regionalna razvojna agencija Gorenjske (BSC Kranj) s pomočjo Projektne skupine za regionalni marketing izvaja marketinško akcijo Gorenjska Gremo gor.
Z njo želijo opozoriti na preobrat v identifikaciji regije kot regije poslovnih in turističnih priložnosti ter kakovostnega življenja, podpreti gorenjska podjetja pri njihovih razvojnih prizadevanjih in nenazadnje tudi uresničevanje ciljev Regionalnega razvojnega programa Gorenjske 2007–2013 (RRP). Pri uresničevanju razvojnega programa je potrebna pozitivna motivacija prebivalcev, podjetij, izobraževalnih ustanov, javnih inštitucij, politikov kot tudi predstavitev razvojnih ciljev domačim in tujim javnostim.
Najodmevnejša priložnost za promocijo Gorenjske bo prišla zelo kmalu – v prvi polovici prihodnjega leta, torej v času predsedovanja Slovenije Evropski uniji. Velika večina dogodkov ob predsedovanju se bo odvila na Gorenjskem, že od prvega vstopa prek Letališča Jožeta Pučnika (ali prek mejnih prehodov z Avstrijo in Italijo na Gorenjskem), v konferenčnih središčih na Brdu pri Kranju in Bledu. Gorenjska mora izkoristiti priložnost in ta čas postati središče Evrope. Regionalna razvojna agencija je s panoji, stojali in drugim promocijskim materialom že zasnovala celostno podobo akcije Gorenjska Gremo gor, ki bo prvič vidna na Bledu ob 2. Regionalnem razvojnem forumu Gorenjske.
K pozitivni identifikaciji regije in njenih razvojnih ciljev lahko bistveno prispevajo tudi podjetja in javne ustanove z uporabo slogana in logotipa Gorenjska Gremo gor (podrobna navodila za brezplačno uporabo najdejo na http://www.gorenjska.org/, kjer je možna tudi prijava). Ob regionalnem razvojnem forumu bo v dveh jezikih izšla tudi brošura, v kateri bo v skrajšani in prijaznejši obliki predstavljen RRP Gorenjske 2007–2013. Med dvojezičnim promocijskim materialom s celostno podobo akcije velja še posebej izpostaviti t. i. gorenjsko sestavljanko, zasnovano kot puzzle, kjer vsak košček predstavlja površino ene gorenjske občine, skupaj pa Gorenjsko.
V sklopu akcije regionalna razvojna agencija od maja mesečno izdaja elektronske novice z aktualnimi temami na temo razvoja gorenjske, projektov in razpisov (če jih želite prejemati, se prijavite na naslov janja.erjavec@bsc-kranj.si), hkrati pa tesno sodeluje tudi z gorenjskimi radijskimi hišami, s katerimi so pripravili že deset tematskih pogovrnih oddaj s ključnimi temami o uresničevanju RRP Gorenjske ter glavnimi nosilci izvajanja RRP Gorenjske, z gorenjsko televizijo ter z osrednjim gorenjskim časopisom.
V sklop marketinške akcije Gorenjska gremo gor sodi tudi organizacija in izvedba 2. Regionalnega razvojnega foruma Gorenjske, ki bo to sredo, 21. novembra 2007, v Festivalni dvorani na Bledu. Osrednja tema letošnjega foruma je Sodelovanje kot ključni dejavnik hitrejšega razvoja regije. Na forum so povabili predstavnike gorenjskih javnih inštitucij, gospodarskih družb in slovenskih medijev, ministrstev ter predstavnike tuje javnosti (veleposlaništva). Dobrodošel je vsak, ki želi aktivno prispevati k razvoju Gorenjske. Če še niste prijavljeni in bi se želeli udeležiti foruma, pišite na forum@bsc-kranj.si.