Ostaja za volanom Mitsubishija
Škofjeločan Miha Jezeršek, državni podprvak v reliju, je v letošnji sezoni prvič dirkal z vrhunskim avtomobilom. Mitsubishi Lancer Evo IX bo vozil tudi prihodnjo sezono.
Škofja Loka – Letošnje državno prvenstvo v reliju je veliko veselja prineslo Škofjeločanu Mihu Jezeršku. Pred sezono si je potihem želel zmagati vsaj eno hitrostno preizkušnjo, dosegel pa je precej več. Trikrat je bil na stopničkah: zmagal je prvo dirko, ki je štela za državno prvenstvo, reli Pirelli Lavanttal v Avstriji, na zadnjem reliju Hella Saturnus je bil drugi, na reliju v Mariboru pa tretji. Osvojil je končno drugo mesto v državnem prvenstvu. Boljši v seštevku točk je bil le Tomaž Kaučič.
Eden izmed razlogov za dobro dirkanje je zagotovo nov avtomobil Mitsubishi Lancer Evo IX, ki ga je konec preteklega leta dobil direktno od proizvajalca z Japonske. Povsem novo vozilo so razstavili do zadnjega vijaka in ga sestavljali v Idriji pod budnim očesom izkušenega Darka Peljhana. »Lani in predlani sem dirkal z Mitsubishijem Evo VI, leta 2005 sem bil državni prvak v gorsko hitrostnih preizkušnjah. Konec lanske sezone sem ta avto prodal, zato smo izpustili dva relija in se z novim avtomobilom temeljito pripravili na letošnje državno prvenstvo, v katerem sem prvič vozil res vrhunski avto,« je povedal Miha Jezeršek, ki je svojo pot v bencinskih športih začel leta 2003 v pokalu Seicento, že leto kasneje pa se je prvič srečal z relijem. Njegov mentor je izkušeni Darko Peljhan. »Pomaga mi pri pripravi avtomobila, pri izbiri pnavmatik, nastavitvah podvozja, ker sam nimam izkušenj,« pojasnjuje 26-letni Škofjeločan, po izobrazbi sicer ekonomski tehnik. V svoji ekipi ima pet ljudi, veliko mu pomaga vsa družina.
Čeprav se je sezona komaj končala, pa so se že začele priprave za naslednjo, predvsem pogovori s sponzorji. Od sponzorskega denarja je namreč odvisno, kako bo glede njegovega dirkanja v prihodnji sezoni. »Avtomobila ne bom menjal. Je letnik 2007 in je vrhunec tehnike v tem razredu. Čez zimo bomo naredili le nekaj tehničnih izboljšav. Na trg prihaja sicer tudi že Evo X, a le kot civilno vozilo. Sicer pa je Mitsubishi najbolj primeren glede cene, vzdrževanja in hitrosti. V tej sezoni je prekosil Subaruja Imprezo, s katerim se vedno primerja,« še dodaja Jezeršek, ki je zaradi zdravstvenih težav Marka Potočnika po četrtem reliju za državno prvenstvo moral zamenjati sovoznika. Zadnji dve dirki je na sovoznikovem sedežu sedel prav tako Škofjeločan Tomaž Ipavec, ki je bil pri Jezeršku v tej vlogi že lani. »Za uspeh je pomembno imeti vrhunski avto, uigrano ekipo in dobre mehanike,« je recept najmlajšega voznika v tej kategoriji.