Zanj in zanjo
Pravijo, da prvega vtisa ne moremo popraviti, lahko pa ga s pravo izbiro oblačil izboljšamo.
Francoska blagovna znamka Sinequanon letos uvaja klasično, okroglo baretko pisanih barv, rumeno, modro in zeleno, kombinira rjavo z modro ali rumeno, ostaja zvesta tudi sivi in črni. Ženske v Modiani lahko izbirajo še med nemškim Gerryjem Webrom ter Taifunom in njihovo blagovno znamko MH Design, s katero so pri Modiani poskrbeli za visoko kakovost po najugodnejši ceni. Med plašči najdemo tudi Murine, medtem ko moški lahko izbirajo med znamkami Labod, Mura in MH.
Stalnici sta umirjenost in klasika, čeprav barvna paleta kravat izdaja živahnost. Uporabljena materiala sta svila in poliester, med vzorci je še vedno najbolj priljubljen črtast, v ospredju so pastelne barve. Moški ne gledajo toliko na material oziroma ceno kot na barvno usklajenost kravate z obleko in srajco - kar je tudi pravilno. Kroji moških oblek so še vedno angleški. Prevladujejo jesenske, temnejše barve,vzorci so diskretni.
V Modiani se oblačita tako poslovni moški kot poslovna ženska. Predvsem pri ženskah je večina kreacij primerna za srednjo generacijo. Znamka Sinequanon je sicer namenjena mlajšim in drznejšim poslovnim ženskam, kar vidimo v njenih krojih. Obleke so kreirane bolj kot tunike, večina topov, pulijev in ženskih srajc ima nabrane rokave.
Znamka Gerry Weber je namenjena poslovni ženski, vendar med oblačili obstaja pridih športne elegance. Prevladujejo črna, siva in rdeča barva, zasledimo tudi rjavo.
Letos je več povpraševanja po hlačah, predvsem bermuda, modne so pajkice, do izraza prihaja pončo. Lahko je volnen ali iz naravnega krzna. Vračata se žamet in karo vzorec, poleg klasičnih črt pri ženskah največkrat med vzorci zasledimo cvetličnega. Nepogrešljivi modni dodatek postajajo rokavice, na policah so svoj prostor našli tudi ženski in moški klobuki.