Skok na tretjo stopničko
Renault pošilja v tržni boj novo Laguno, ki želi biti v družbi najboljših.
Renaultovi strategi upajo, da se jim bo uresničil stari pregovor, da gre v tretje rado. S tretjo generacijo lagune si namreč želijo tja, kamor obema predhodnicama ni uspelo, med tri najboljše v svojem razredu, pri čemer imajo v mislih predvsem kakovost. Zunanjost nove petvratne kombilimuzine, ki ji bo v začetku prihodnjega leta sledil še kombijevski Grandtour, ima kljub navidezno že znani podobi, nekaj svežih elementov, poleg tega pa je nova Laguna s skoraj 4,7 metra dolžine daljša, širša in višja, ob tem pa zaradi »shujševalnega programa« z uporabo lažjih materialov, tudi 15 kilogramov lažja. V notranjosti voznika pričaka na novo zasnovana armaturna plošča, ki se odlikuje s preglednostjo merilnikov in logično razporejenimi stikali, ob tem pa tudi s kakovostnimi materiali in natančno izdelavo. V prtljažniku je 450 litrov prostora, ki ob zloženi zadnji klopi sprejme 1377 litrov prtljage. Motorna paleta je obsežna trenutno obsega tri bencinske in tri turbodizelske stroje. Bencinski del začenja 1,6-litrski motor, ki razvije 83 kilovatov (115 KM), ki mu sledita dva 2,0-litrska, šibkejši razvije 105 kilovatov (143 KM), močnejši pa s pomočjo turbinskega polnilnika 125 kilovatov (170 KM). Najmočnejši bencinski motor je edini opremljen z novo šeststopenjsko menjalniško avtomatiko, vsi drugi imajo prav tako nove šeststopenjske ročne menjalnike. Osnovni turbodizelski motor je 1,5-litrski z 81 kilovati (110 KM), sledita še dve izvedbi 2,0-litrskega turbodizla s 110 kilovati (150 KM) in 130 kilovati (175 KM). Ob vsem tem ima Laguna občutno izboljšano podvozje z odzivnejšim volanskim mehanizmom, popoln sklop varnostnih elementov ter dodatno izpopolnjeno klimatsko napravo in radijski sistem. Cene se na slovenskem trgu začenjajo pri 20.900 in dvignejo do 29.200 evrov.