Dodana vrednost

Test: Opel Vivaro Tour 2.5 CDTI Cosmo

O dodani vrednosti je govora predvsem takrat, kadar izdelki in storitve prinašajo dober zaslužek in dobiček. Pri lahkih gospodarskih vozilih se ta kategorija pojmuje predvsem kot izboljšane lastnosti za prevoz tovora ali potnikov. In pri Oplovem Vivaru Touru dodana vrednost pomeni močnejši motor, več potniškega udobja in »prirojeno« prilagodljivost potniškega prostora. Oplov srednjekategornik je »bratranec« Renaultovega Trafica, ne tako dolgo nazaj je dobil nekaj osvežitvenih potez, še vedno pa velja za eno najbolje prodajanih vozil v tem razredu. Že ob prvi predstavitvi je bilo jasno, da so bili oblikovalci dojemljivi za nove modne smernice, ki jih najbolj ponazarjata položno prirezan sprednji del in kupolasta streha, velik Oplov znak in zavihnjena žarometa pa sta pravzaprav edina »zaščitna znaka« pred zamenjavo s sorodnikom. Vivaro sprejme v potniško kabino poleg voznika še sedem potnikov. Šesterico, ki v zadnji del vstopi skozi široka drsna vrata, pričakata dve vrsti klopi, ki sta dokaj udobni, za njimi pa ostane še toliko prostora, da v prtljažnik, ki ga zaradi estetike zapirajo velika dvižna vrata, spravijo srednje velike kovčke. Kadar je potnikov le pet, se zadnja klop z nekaj ne preveč zahtevnimi potezami prevrne naprej in prostora za tovor in prtljago je občutno več.

Voznikovo delovno mesto je zasnovano v duhu (kombijevske) sodobnosti. Volan je postavljen precej položno, prestavna ročica je pri vrhu sredinske konzole in merilniki so dokaj klasični, a vseeno dobro pregledni. K vrhunsko opremljenemu potovalniku sodi klimatska naprava z režami tudi v zadnjem delu kabine in radijski sprejemnik, seveda pa tudi vrsta pripravnih odlagalnih predalov in polic. Najmočnejši in zato tudi najbolj prepričljiv stroj pod Vivarovim motornim pokrovom je 2,5-litrski turbodizel, ki skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom suvereno opravlja svoje delo; njegova glavna slabost je v tem, da pri višjih vrtljajih povzroča preveč hrupa, sicer pa gre za sorazmerno udoben in vsestransko dodelan potovalnik. Do popolnosti mu manjka zgolj nekaj fines, ki pa bi jih bilo z malce truda in dobre volje mogoče še dopolniti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2464 ccm

Največja moč pri v/min: 107 kW/146 KM

Najvišja hitrost: 170 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,5/ 7,6/ 8,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 26.150 EUR (6.266.685 SIT)

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / četrtek, 16. oktober 2014 / 23:08

Smučarska blagajna je prazna

Naši alpski smučarji so večino denarja za novo sezono že porabili, saj naj bi izpad sponzorjev pomenil, da ga bo še manj, kot so ga načrtovali.

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:25

Krivdo za požige zanika

Na kranjskem okrožnem sodišču so v ponedeljek opravili predobravnavni narok zoper 22-letnega Leščana Nejca Marklja, obtoženega dveh požigov in treh poškodovanj tujih stvari.

Razvedrilo / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:08

Gorazdova slaščičarna

Gorazd Potočnik, nekoč Kranjčan, danes živi v Dragočajni, v jutranjih urah deluje podobno kot raztreseni slikar. Dokler ne dobi prve kave, še ne ve, ali bo dan v nadaljevanju sončen ali rahlo meglen.

Mularija / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:01

Navdih čopiča ...

V Domu krajanov v Lomu pod Storžičem je potekala 22. otroška likovna kolonija. Mlade udeležence sta pritegnila druščina in vedoželjnost na likovnem področju.

Rekreacija / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:00

Atlet, ne body builder

V kranjskem centru funkcionalnih vadb X-gym so imeli teden odprtih vrat. Znanje iz vadb udeleženci koristno prenesejo v vsakdanje življenje, v vsakdanja opravila.

Zanimivosti / četrtek, 2. oktober 2014 / 12:34

Hamburški moški (1. del)

Redki so, ki se odločijo, da bodo namesto za London, Istanbul, Pariz ali Barcelono kupili letalsko karto za Hamburg. Tokrat smo se našle svetlolaska, črnolaska in rdečelaska ter naredile točno to....