Dodana vrednost

Test: Opel Vivaro Tour 2.5 CDTI Cosmo

O dodani vrednosti je govora predvsem takrat, kadar izdelki in storitve prinašajo dober zaslužek in dobiček. Pri lahkih gospodarskih vozilih se ta kategorija pojmuje predvsem kot izboljšane lastnosti za prevoz tovora ali potnikov. In pri Oplovem Vivaru Touru dodana vrednost pomeni močnejši motor, več potniškega udobja in »prirojeno« prilagodljivost potniškega prostora. Oplov srednjekategornik je »bratranec« Renaultovega Trafica, ne tako dolgo nazaj je dobil nekaj osvežitvenih potez, še vedno pa velja za eno najbolje prodajanih vozil v tem razredu. Že ob prvi predstavitvi je bilo jasno, da so bili oblikovalci dojemljivi za nove modne smernice, ki jih najbolj ponazarjata položno prirezan sprednji del in kupolasta streha, velik Oplov znak in zavihnjena žarometa pa sta pravzaprav edina »zaščitna znaka« pred zamenjavo s sorodnikom. Vivaro sprejme v potniško kabino poleg voznika še sedem potnikov. Šesterico, ki v zadnji del vstopi skozi široka drsna vrata, pričakata dve vrsti klopi, ki sta dokaj udobni, za njimi pa ostane še toliko prostora, da v prtljažnik, ki ga zaradi estetike zapirajo velika dvižna vrata, spravijo srednje velike kovčke. Kadar je potnikov le pet, se zadnja klop z nekaj ne preveč zahtevnimi potezami prevrne naprej in prostora za tovor in prtljago je občutno več.

Voznikovo delovno mesto je zasnovano v duhu (kombijevske) sodobnosti. Volan je postavljen precej položno, prestavna ročica je pri vrhu sredinske konzole in merilniki so dokaj klasični, a vseeno dobro pregledni. K vrhunsko opremljenemu potovalniku sodi klimatska naprava z režami tudi v zadnjem delu kabine in radijski sprejemnik, seveda pa tudi vrsta pripravnih odlagalnih predalov in polic. Najmočnejši in zato tudi najbolj prepričljiv stroj pod Vivarovim motornim pokrovom je 2,5-litrski turbodizel, ki skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom suvereno opravlja svoje delo; njegova glavna slabost je v tem, da pri višjih vrtljajih povzroča preveč hrupa, sicer pa gre za sorazmerno udoben in vsestransko dodelan potovalnik. Do popolnosti mu manjka zgolj nekaj fines, ki pa bi jih bilo z malce truda in dobre volje mogoče še dopolniti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2464 ccm

Največja moč pri v/min: 107 kW/146 KM

Najvišja hitrost: 170 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,5/ 7,6/ 8,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 26.150 EUR (6.266.685 SIT)

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / torek, 26. julij 2016 / 10:21

Počitnice so čas za obnovo

Te dni v več gorenjskih šolah in vrtcih potekajo obnovitvena dela.

Objavljeno na isti dan


Kranj / ponedeljek, 31. maj 2010 / 07:00

Stičišče napredno mislečih ljudi

Kranj - Kandidatka za županjo Hermina Krt je v četrtek v avli občine odprla vrata čitalnice Zdravo mesto. »Čitalnica bo stičišče napredno in zdravo mislečih ljudi, s katerim bo g...

GG Plus / ponedeljek, 31. maj 2010 / 07:00

Vaš razgled

 

GG Plus / ponedeljek, 31. maj 2010 / 07:00

V kraljestvu knjige

Se Gorenjci sploh zavedamo, kako blizu se nam dogaja nekaj svetovnega? Ljubljana je od 23. aprila 2010 do 23. aprila 2011 svetovna prestolnica knjige (LSPK). O tem smo sicer že veliko izvedeli iz...

GG Plus / ponedeljek, 31. maj 2010 / 07:00

Je komu sploh še mar za otroke?

Zgodba nekega otroštva, ki se ne bi smela zgoditi (5)

Zanimivosti / ponedeljek, 31. maj 2010 / 07:00

Brezplačna delavnica za mojstrovalce

Kranj – V četrtek je Obi v Kranju pripravil brezplačno delavnico za Mojstrovalce. Izobraževalna tematska delavnica je šesta po vrsti v sklopu delavnic Naredi sam, ki jih organizi...