Dodana vrednost

Test: Opel Vivaro Tour 2.5 CDTI Cosmo

O dodani vrednosti je govora predvsem takrat, kadar izdelki in storitve prinašajo dober zaslužek in dobiček. Pri lahkih gospodarskih vozilih se ta kategorija pojmuje predvsem kot izboljšane lastnosti za prevoz tovora ali potnikov. In pri Oplovem Vivaru Touru dodana vrednost pomeni močnejši motor, več potniškega udobja in »prirojeno« prilagodljivost potniškega prostora. Oplov srednjekategornik je »bratranec« Renaultovega Trafica, ne tako dolgo nazaj je dobil nekaj osvežitvenih potez, še vedno pa velja za eno najbolje prodajanih vozil v tem razredu. Že ob prvi predstavitvi je bilo jasno, da so bili oblikovalci dojemljivi za nove modne smernice, ki jih najbolj ponazarjata položno prirezan sprednji del in kupolasta streha, velik Oplov znak in zavihnjena žarometa pa sta pravzaprav edina »zaščitna znaka« pred zamenjavo s sorodnikom. Vivaro sprejme v potniško kabino poleg voznika še sedem potnikov. Šesterico, ki v zadnji del vstopi skozi široka drsna vrata, pričakata dve vrsti klopi, ki sta dokaj udobni, za njimi pa ostane še toliko prostora, da v prtljažnik, ki ga zaradi estetike zapirajo velika dvižna vrata, spravijo srednje velike kovčke. Kadar je potnikov le pet, se zadnja klop z nekaj ne preveč zahtevnimi potezami prevrne naprej in prostora za tovor in prtljago je občutno več.

Voznikovo delovno mesto je zasnovano v duhu (kombijevske) sodobnosti. Volan je postavljen precej položno, prestavna ročica je pri vrhu sredinske konzole in merilniki so dokaj klasični, a vseeno dobro pregledni. K vrhunsko opremljenemu potovalniku sodi klimatska naprava z režami tudi v zadnjem delu kabine in radijski sprejemnik, seveda pa tudi vrsta pripravnih odlagalnih predalov in polic. Najmočnejši in zato tudi najbolj prepričljiv stroj pod Vivarovim motornim pokrovom je 2,5-litrski turbodizel, ki skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom suvereno opravlja svoje delo; njegova glavna slabost je v tem, da pri višjih vrtljajih povzroča preveč hrupa, sicer pa gre za sorazmerno udoben in vsestransko dodelan potovalnik. Do popolnosti mu manjka zgolj nekaj fines, ki pa bi jih bilo z malce truda in dobre volje mogoče še dopolniti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2464 ccm

Največja moč pri v/min: 107 kW/146 KM

Najvišja hitrost: 170 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,5/ 7,6/ 8,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 26.150 EUR (6.266.685 SIT)

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / sreda, 1. julij 2015 / 14:16

Kopitarjev dobrodelni golfski turnir

Na petem dobrodelnem turnirju v golfu so zbrali skoraj štirideset tisoč evrov.

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / torek, 16. oktober 2007 / 07:00

V slovo: Jože Bogataj

V soboto, 15. septembra, smo se na pokopališču v Predosljah poslovili od Jožeta Bogataja iz Britofa, dolgoletnega člana Društva upokojencev Predoslje. Rodil se je 4. aprila 1940 v št...

Prosti čas / torek, 16. oktober 2007 / 07:00

Dva odhoda v enem tednu

Minuli teden sta Kmetijo zapustila dva člana družine. Najprej Dejan, ker je zbolel, v soboto pa Magda, ki je izgubila dvoboj na moč.

Kranj / torek, 16. oktober 2007 / 07:00

Otroci so se spopadli z ognjem

V vrtcu Ostržek na Golniku so v soboto pripravili prav poseben dan, posvečen gasilcem in požarni varnosti.

Mularija / torek, 16. oktober 2007 / 07:00

Kostanjev piknik v Čebelici

V enoti Kranjskega vrtca Čebelica so imeli minulo sredo tradicionalni Kostanjev piknik.

Mularija / torek, 16. oktober 2007 / 07:00

Če bi hiša rasla, rasla ...

Če bi hiša rasla, bi rasla in rasla in bi morali ljudje kar naprej delati okna in vrata in bi imeli vedno manj denarja in ne bi mogli več plačevati delavcev. In res …...