Rjovenje bo še glasnejše
Prihaja Peugeot 308, s katerim znamka v znamenju francoskega leva začenja novo obdobje.
Letošnja jesen je precej bogata z novimi modeli, v bitko za kupce avtomobilov spodnjega srednjega razreda pa se znova spušča francoski Peugeot. Novi Peugeot 308, naslednik uspešnega modela 307, ki ga je francoski proizvajalec doslej prodal v več kot 3 milijone primerkih, je ob novi zadnji številki v oznaki hkrati tudi znanilec novega Peugeotovega obdobja. Novega leva, ki se po oblikovnih značilnostih zgleduje po manjšem sorodniku Peugeotu 207, bodo izdelovali v tovarnah v Sochauxu in Mulhousu, na voljo pa je v tri- in petvratni karoserijski različici, medtem ko obljubljajo še kombijevsko izvedbo in kupe kabriolet, poleg tega pa tudi okolju prijazen avtomobil s hibridnim pogonom v kombinaciji turbodizelskega in električnega motorja.
Čeprav se na prvi pogled zdi, da je 308 zelo podoben svojemu predhodniku, poglabljanje v podrobnosti vendarle pokaže drugačno sliko. Oblika sprednjega dela z »mačjimi« žarometi je še bolj agresivna in se navezuje na večji Peugeot 407, ob zunanji eleganci pa je treba omeniti še popolnoma novo armaturno ploščo, več udobja za potnike in večji prtljažnik. Motorna paleta se začenja z 1,4-litrskim bencinskim strojem (70 kW795 KM) in nadaljuje z 1,6-litrskim (88 kW/120 KM) ter enako prostorninskim, vendar s turbinskim polnilnikom (110 kW/150 KM). Slednjega so pri Peugeotu razvili skupaj s skupino BMW. Turbodizelski motorji so trije, dva 1,6-litrska (66 kW/90 KM in 81 kW/110 KM) ter 2,0-litrski (100 kW/136 KM). Ob to je treba prišteti še dva osnovna in dva dodatna nivoja opreme, med katerimi do pomladi še ne bo naprodaj najcenejšega, ki nima klimatske naprave. Cen za novi 308 se začenjajo pri 15.340 evrih in se nadaljujejo do 22.540 evrov.