Nujna lepotna operacija
Nikoli ni prepozno in pri avtomobilih tudi nikoli ni prezgodaj. Tako so si najbrž mislili pri južnokorejskem specialistu za terenske avtomobile ob osvežitvi Kyrona, ki niti še ni v zrelih letih. Postavni terenec je dobil novo masko hladilnika, okrašeno z več kroma, nova projekcijska žarometa, zajetnejši sprednji odbijač in podolgovate meglenke. Najbolj očitno se je seveda spremenil zadek, kjer ni več čudnih luči v obliki ščita, ampak podolgovata, elegantnejša svetila, večje steklo na prtljažnih vratih in bolj vpadljiv zračni stabilizator nad njimi. Dodatna motorna možnost je odslej 2,7-litrski turbodizelski petvaljnik s 121 kilovati (165 KM), kot osnovna možnost pa še naprej ostaja 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 104 kilovati (141 KM). Še naprej je Kyron na voljo z dvema izvedbama štirikolesnega pogona, pri šibkejšem motorju je priklopljiv, pri močnejšem pa porazdelitev navora ureja elektronika. Cene se gibljejo od 26.990 do 34.990 evrov.