Nove francoske začimbe
Citroën vstopa v razred športnih terencev z novim C-Crosserjem.
Naveza med francosko skupino PSA Peugeot Citroën in japonskim Mitsubishijem je najprej pripeljala na ceste japonski Outlander, sledi pa mu francoski C-Crosser, ki pripada Citroënu, na Peugeot 4007 bo treba še počakati. Z novincem francoska znamka vstopa v razred športnih terencev, ki so v zadnjih letih prodajno zelo uspešna skupina. C-crosser se od bratrancev razlikuje predvsem po sprednjem delu, kjer se bohoti ponosno dvignjen nos z veliko masko hladilnika in značilnima dvema trikotnikoma na njej. Za večjo mero elegance spodnji del nosu in pragova krasijo kromirane letvice, ena od njih pa poudarja tudi spodnji rob prtljažnih vrat. Zadaj ni opaziti večjih razlik, zato je najbolje pogledati, kateri od znakov je tik pod zadnjim steklom. Tudi v notranjosti so sorodstvene vezi med Outlanderjem in C-Crosserjem več kot očitne. Za zdaj je največ razlik pri motorju, kajti C-Crosser ima v nosu 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, z neposrednim visokotlačnim vbrizgom goriva, ki razvije 115 kW (156 KM), njegova moč pa se na kolesa prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Pogonski sklop je zasnovan tako, da se motorni navor v osnovi prenaša na prednji kolesi, na brezpotjih pa se vozne lastnosti izboljšajo s priključitvijo vseh štirih koles, z dodatnim pomikom vrtljivega gumba pa se vključi še reduktor motornih vrtljajev. Za vse ostalo namesto voznika poskrbi elektronika. Pri Citroënu Slovenija bodo letos dobili le za vzorec avtomobilov, na voljo bosta z dvema stopnjama opreme in s cenama 33.900, oziroma 37.700 evrov.