Čista energija je realnost
Avtomobilski proizvajalci na salonu v Frankfurtu predstavljajo ideje za bližnjo in daljno prihodnost.
V četrtek so odprli tradicionalni avtomobilski salon v Frankfurtu, eno največjih in najpomembnejših avtomobilskih razstav na svetu, na kateri ne manjka skoraj noben avtomobilski proizvajalec. In vsi skupaj so zaradi grozečih podnebnih sprememb zaradi naraščajočih izpustov toplogrednih plinov in napovedanih ukrepov Evropske unije začeli razmišljati o alternativnih pogonskih virih. Tako je letošnja salonska tema številka ena iskanje odgovorov na vprašanja, kako nadomestiti fosilna goriva in hkrati zagotoviti, da bodo avtomobili bližnje in daljne prihodnosti ekološko prijaznejši od sedanjih. Ni še povsem dorečeno, katera tehnologija bi bila najbolj primerna, vendar je vse bolj očitno, da bo prehod od nafte k elektriki mehak, bržkone najprej s pogostejšo uporabo hibridnih pogonov. Seveda pa ob vsem tem pod salonskimi žarometi ne manjka tudi že povsem dostopnih avtomobilov in onih, ki so nedosegljivi tako kot zvezde.
Volkswagen se vrača med malčke
Volkswagen v zadnjih letih ni imel veliko sreče z majhnimi avtomobili, več uspeha pa pričakujejo z malčkom, ki so mu nadeli ime Up in je zaenkrat zgolj študija, vendar se šušlja, da bo 3,45 metra dolg malček, ki ima motor nameščen v zadku, tudi serijski model. Kdaj naj bi se to zgodilo, ni povsem jasno, vsekakor pa do leta 2010.
Citroënov kaktus vznemirja
Francozi s konceptnim malčkom imenovanim C-Cactus uvajajo novo avtomobilsko podobo in načrtujejo nov model manjših dimenzij s privlačnim slogom, ki bo primeren tudi za prosti čas in bo omogočil dostopnost hibridne pogonske tehnologije, oziroma kombinacije dizelskega in električnega pogona. Mnogi v C-Cactusu vidijo poteze nove generacije modela C3.
Opel in vrhunska tehnologija
Oplova konceptna študija Flextreme se ponaša z dinamično karoserijo, okolju prijazno zasnovo pogona in številnimi inovativnimi podrobnostmi. Med njimi sta vsekakor dve vgrajeni električni kolesi z motorjem vrhunske tehnologije, ki sta domiselno zloženi pod dnom prtljažnika. Glavni vir energije je akumulator, dodatno energijo pa po potrebi ustvarja 1,3-litrski turbodizel.
Renaultova Laguna bo tudi kupe
Ob prvi uradni predstavitvi nove Lagune, so pri Renaultu obljubili, da bo ob letu osorej petvratni kombilimuzini in kombijevskemu grandtouru sledila še športna kupejevska izvedba. Medtem ko vznemirljivi avtomobil še razvijajo, sta že skoraj nared novi 3,5-litrski šestvaljni turbodizel in 3,0-litrski bencinski šestvaljnik. Napovedan je tudi aktivni krmilni mehanizem.
Schumacher in Ferrari spet skupaj
Upokojeni šampion Formule 1 Michael Schumacher in italijanski Ferrari najbrž ne bosta nikoli pozabila na uspešno sodelovanje, zato so Italijani Schumija povabili k odkritju novega F430 Scuderia, ki je z nekaterimi elementi zelo blizu rdečim dirkalnikom. Pod motornim pokrovom se skriva osemvaljnik, ki iz sebe iztisne kar 375 kW/510 KM.