Aljoši Šenku že drugič red dot
Naklo - Kot so sporočili iz Merkurja, je priznani slovenski oblikovalec Aljoša Šenk, ki med drugim skrbi tudi za oblikovni razvoj lastnih blagovnih znamk v družbi Merkur, že drugo leto zapored prejel prestižno nagrado za industrijsko oblikovanje red dot, tokrat na področju vizualnih komunikacij. Lani je svetovno znano priznanje, kot smo poročali, prejel za inovativni koncept čevljev Bubble Shoe, letos pa za projekt Our Angle, katerega cilj je sporočanje vsebinske prenove revije poklicnih reševalnih služb, imenovane Ljubljanski gasilec. Komisijo je prepričal s konvergenco direktne pošte in poslovne vizitke ter svojevrstne uporabe materialov. »Želel sem upoštevati teorijo množičnega individualizma. Z minimalističnim pristopom sem zasnoval poceni letak, ki vsebuje predvsem močno semantiko, jasno sporočilnost in izziva posameznika k neposredni interakciji. Idejo o vzvratnih napisih, ki jih srečamo na reševalnih vozilih, sem le prenesel na papir. Uporabnik prek refleksne površine zrcali »narobe« natisnjeno vsebino, ki šele tako postane berljiva,« pravi o projektu Aljoša Šenk.