Praznine ni več
Nissan zapolnjuje vrzel v spodnjem srednjem razredu z novo Tiido.
Japonski Nissan, ki je v navezi z Renaultom vse uspešnejši na trgih stare celine, se doslej v spodnjem srednjem razredu ni pretirano izkazal, predvsem pa je bil že čas za zamenjavo ostarelega modela Almera. Zanimivo je, da za nasledstvo niso razvijali avtomobila, ki bi bil namenjen posebej evropskim kupcem, ampak bodo zastopniško vlogo namenili modelu Tiida, ki ga izdelujejo v Mehiki in dokaj uspešno prodajajo na tamkajšnjem in še nekaterih trgih.
Tiida je zapolnjuje vrzel v dveh karoserijskih različicah, kot petvratna kombilimuizina (4,30 metra dolžine in štirivratna limuzinska različica (4,48 metra), ki se razlikujeta po obliki zadkov in različnih prostornin prtljažnikov. Tiida v obeh različicah ponuja dokaj udobno potniško kabino, vozniku pa pregledno armaturno ploščo.
Pogonu so namenjeni trije motorji, dva sta bencinska, osnovni je 1,6-litrski štirivaljnik (81 kW/110 KM), močnejši pa 1,8-litrski (93 kW/126 KM). Tretji pogonski stroj je 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik dCi, ki je sposojen pri Renaultu (78 kW/105 KM), tako kot močnejši bencinski motor pa je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko ima šibkejši bencinski peststopenjskega ali štiristopenjsko avtomatiko. Poglavje o opremi je že po znanem Nissanovem receptu razdeljeno v tri osnovne nivoje opreme z nekaj dodatnimi paketi. Potem ko so Tiido najprej predstavili nekaterim baltiškim in srednjeevropskim trgom, zdaj prihaja tudi na slovenske ceste; cena za osnovo limuzinsko različico je 14.950 evrov.