Favorit znanilec preobrazbe
Škodin model iz leta 1987 je začel najpomembnejše obdobje češke avtomobilske tovarne.
Na prvi julijski dan leta 1987 so v tovarni v Mladem Boleslavu izdelali prvo predserijsko Škodo Favorit (na sliki). Šest mesecev kasneje se je s serijsko proizvodnjo začelo eno izmed najpomembnejših obdobij v zgodovini največjega avtomobilskega proizvajalca v današnji Češki republiki. Favorit je bil kot model z delovno oznako Škoda 781 prvo Škodino vozilo s pogonom spredaj. Bil je tudi glavni razlog, da se je Volkswagen leta 1991 odločil za vstop v Škodo. Škoda je pri razvoju med drugim sodelovala z italijanskim oblikovalskim studiem Bertone in s Porschejem. Vodstvo Škode je sprva načrtovalo proizvodnjo 336.000 vozil do leta 1990 in nato ukinitev proizvodnje tega modela. Vendar so Favorita izdelovali do leta 1994 (skupno 783.163 vozil) in seriji postopno dodali še modela Forman in Pick Up (223.059 in 70.900 vozil). Cena Škode Favorit je znašala 143.500 kron – povprečna češka plača je bila takrat 3.000 kron.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

