Favorit znanilec preobrazbe
Škodin model iz leta 1987 je začel najpomembnejše obdobje češke avtomobilske tovarne.
Na prvi julijski dan leta 1987 so v tovarni v Mladem Boleslavu izdelali prvo predserijsko Škodo Favorit (na sliki). Šest mesecev kasneje se je s serijsko proizvodnjo začelo eno izmed najpomembnejših obdobij v zgodovini največjega avtomobilskega proizvajalca v današnji Češki republiki. Favorit je bil kot model z delovno oznako Škoda 781 prvo Škodino vozilo s pogonom spredaj. Bil je tudi glavni razlog, da se je Volkswagen leta 1991 odločil za vstop v Škodo. Škoda je pri razvoju med drugim sodelovala z italijanskim oblikovalskim studiem Bertone in s Porschejem. Vodstvo Škode je sprva načrtovalo proizvodnjo 336.000 vozil do leta 1990 in nato ukinitev proizvodnje tega modela. Vendar so Favorita izdelovali do leta 1994 (skupno 783.163 vozil) in seriji postopno dodali še modela Forman in Pick Up (223.059 in 70.900 vozil). Cena Škode Favorit je znašala 143.500 kron – povprečna češka plača je bila takrat 3.000 kron.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke 
					
 
         
                     
                     
                     
                    