Gorenjski glas doseže 71 tisoč bralcev
Najnovejši podatki Nacionalne raziskave branosti kažejo, da se je doseg Gorenjskega glasa s 3,9 odstotka v lanskem drugem polletju povečal na 4,2 odstotka v letošnjem prvem polletju.
Ljubljana - Rezultate Nacionalne raziskave branosti za prvo polovico leta 2007, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, sta na četrtkovi tiskovni konferenci v ljubljanskem Grand hotelu Union predstavila Zoran Trojan, predsednik Izvršnega odbora Sveta pristopnikov k NRB, in Andraž Zorko, direktor medijskih raziskav družbe Valicon. Najbolj brana edicija v Sloveniji ostaja priloga Pilot s povprečnim dosegom 441 tisoč bralcev na številko, sledita mu Nedeljski dnevnik s 415 tisoč in priloga Vikend s 372 tisoč bralci. Na četrtem mestu je najbolj bran dnevnik v Sloveniji, to so že nekaj let Slovenske novice, s povprečnim dosegom 355 tisoč bralcev na številko.
Branost tiska v Sloveniji se je v primerjavi z lanskim julijem zmanjšala za odstotek in pol, zato je še toliko bolj spodbuden podatek, da se je doseg Gorenjskega glasa povečal s 66 tisoč (drugo polletje leta 2006) na 71 tisoč bralcev na številko (prvo polletje leta 2007). To pomeni, da ga v povprečju bere več kot vsak tretji Gorenjec. Če ga primerjamo z drugimi regionalnimi časopisi, ima večji doseg le štajerski Večer, Primorske novice, ki so bile doslej vedno bolj brane, pa si tokrat z Gorenjskim glasom delijo drugo mesto. Zanimiv je tudi podatek, da ima Gorenjski glas celo večji doseg kot trije vseslovenski dnevniki, to so Finance, Ekipa in Direkt, zadnjemu se je doseg značilno zmanjšal.
Dobro so se odrezale tudi Glasove priloge. V NRB so se uvrstile Moja Gorenjska, Na potep, Kranjčanka in Ločanka. Medtem ko imata Kranjčanka in Ločanka že več let dokaj stabilen doseg, prva doseže 39 tisoč in druga 36 tisoč bralcev, sta se v zadnjem času uveljavili Moja Gorenjska z dosegom 46 tisoč bralcev in Na potep 22 tisoč.
Slovenci smo kar tretjino več časa namenili tudi internetu. Za brskanje po spletu smo letos porabili 52 minut dnevno, 13 minut več kot lani, za branje in pošiljanje elektronske pošte pa 27 minut na dan, lani le 20.